Myspromenad

Jag tog en annorlunda väg idag och hamnade vid en sjö.



Här kommer Ziggy trippandes efter att ha hamnat på efterkälken eftersom han var tvungen att nosa på precis allt.



Jag och Edie slog oss ner på en brygga. Hela min kropp skrek av kärlek när hon avfyrade det här leendet:



Efter en stund ville hon ha mat och beställde ett bord vid vattnet som hon såklart fick.



Sedan drog vi till Centrum för att käka lunch med Snygg- Alexander, hans mamma, Jannice och Simon. Den sistnämnda vaknade precis när vi skulle åka hem. Han var en månad yngre än Edie och vägde sju kilo. Nu får Edie skärpa sig! På fredag ska vi till BVC och ta reda på hur mycket hon har gått upp. Spännande!

Nu ska jag krypa ner i sängen och bara chilla.

Förresten, jag och Anders ska ha bebismiddag på fredag. Många bebisar och deras föräldrar runt en köttgryta och lite vin. Det ska jag dokumentera och redovisa för er vid tillfälle.

En sak till, min frisör Malin var hemma och färgade mitt hår igår. Hur jävla snygg är inte Malin och hur sjukt cool är inte hennes dotter Lexie?



Nu: godnatt jättemycket för imorgon vankas babysim:-)


Kommentarer
Postat av: malin

Så fint och härligt mysigt!! Jag hoppas att vädret är fint när jag kommer nästa gång så att vi kan ta en sån där promenad.

2010-05-12 @ 10:11:46
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken sötis! Underbart att ta sig ut i naturen när solen tittar fram :)

2010-05-12 @ 10:15:04
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Budda

Åh sådana bilder...vilken härlig dag ni haft, vilket mysigt liv helt enkelt. :-)



Trevlig lång-helg önskar Tina (Budda)

2010-05-12 @ 16:55:11
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Hej Kim!

Nu har jag läst på din blogg om ditt liv och din fina familj, helt enkelt det som du delar med dig av!! Det värmer i mitt hjärta över att du har det sååå gott, du är värd varenda mys stund med dina barn, din Anders och djur (inte minst)...Edie är en goding och hon har den roligaste å mest uppmuntrande mamman i världen!! Sköt om er å jag hoppas att vi ses i sommar (kanske utanför "Sommargott"-där är det hett!!) Kram kram Hanna (f.d Andersson)

2010-05-14 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0