Träningen startar om en halvtimme

Förresten, herregud, DET ÄR JU IDAG SOM JAG KÖR IGÅNG!!!

På något sätt har min kropp förnekat att det är idag jag har mitt första möte med min personliga tränare. Vi ska snitsla en promenad till mig. När vi pratade sist sa Annika att jag behövde promenera och då förklarade jag att det gjorde jag ofta eftersom jag har två hundar. Då log hon lite snett och sa att hon skulle lära mig vad hon menade med en promenad. HJÄLP! Det är klockan tre det smäller.

Undrar om jag inte har lite ont i halsen. Jag tycker nog att det låter lite tjockt när jag pratar.....

..... skulle den gamla Kim har sagt. Men nu kör vi!! ( Fake it til´you make it)


Återkommer med rapport. Om jag överlever...

Kommentarer
Postat av: Mona

Lycka till, det går säkert jätte bra!

2010-02-16 @ 16:15:10
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: Budda

Åh vad spännande, kul att läsa hur det gick.

Jag har gått 1 timme och 15 min i dag uppdelat på två gånger. Är trött (efter arbete) men känner att jag behöver och vill gå.

Våra kroppar kommer att tacka oss Kim, tror du inte? :)



Lyckönskningar från Tina

2010-02-16 @ 17:45:49
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: madde

lycka till.kan du inte skicka lite lust till mig ler.kram

2010-02-16 @ 20:33:46
Postat av: Mona

Hej åh vad är duktig, började själv gå för någon mån sen men har fått avbrytta pga hälsporre. Skulle behöva gå ner 20 kg men helst 30. Vill inte banta för jag vill hålla vikten sen. Tror mer på att äta rätt och motionera. Ska bli kul att följa dig. Lycka till

2010-02-16 @ 22:03:22
URL: http://monaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0