Det som inte dödar en gör en starkare...väl?

Men fy fan vilken dålig kondition jag har! Vi skulle gå en rask promenad och ärligt talat så var jag livrädd när vi startade. Tänk om hon skulle döma ut mig fullständigt! Vissa tränare skäller ju på en och med avancerad sömnbrist och hormoner på hög nivå så hade jag börjat grina direkt. Vi började gå i, vad jag tyckte rask takt. Jag hade fel. Efter en stund sa hon att det var dags att börja promenera på allvar. Då. Förstod. Jag. Man skulle gå så man nästan sket ner sig. Hon pratade hela tiden och jag försökte svara, det försökte jag faktiskt. Jag är inte säker på att hon hörde vad jag sa. Efter en liten stund kom en liten backe. Håll farten, sa hon. Inga problem, kved jag fram. Efter två meter såg jag flimmer och benen var helt orörliga. Till slut var jag uppe. Jag undrade om hon börjat ångra sig. Kanske skulle hon klassa mig som fullständigt värdelös, om hon gjorde det så dolde hon sin besvikelse väl. Tur för mig.

Annika verkar vara en fantastisk tränare och det ska bli roligt att få göra resan med hjälp av hennes kunskap och entusiasm.

I morgon ska jag gå igen. Själv. Nu JÄVLAR kör vi. Budda är med på tåget. Är du?


Kommentarer
Postat av: Budda

Kul att läsa. Bra kämpat! Och det kommer att gå lättare och lättare. Tänk på att det var nyss du bar ett barn. :)



Är det ok för dig att jag länkar till dig i min blogg?



Små smulor är också bröd, Rom byggdes inte på en dag... :)



Go´natt.

2010-02-16 @ 20:48:30
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Marie-Louise

Jag är med :)

2010-02-17 @ 07:13:31
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: madde

ÅÅ vad skönt det låter.Jag ska ta mig tid att börja jag med .fan vad duktig du är kämpa på.kram

2010-02-17 @ 08:47:26
Postat av: ramona

jag e med... var själv ut på en rask promenad i går... känner igen det där när man ska försöka svara den man promenerar med hehe.... flååås...mm , jo, ja... blir dom flesta svaren.

2010-02-17 @ 09:39:36
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Annelie Kölbel

Härligt Kim!!!! Själv ska jag dra i gång i morgon.. nu har dom snyggplogat här hemma i Hogstorp.. så nu finns det trottoarer igen.. Jag tar med barnvagnen & hög musik i lurarna!!! Nu kör vi.. :0)

2010-02-17 @ 11:31:48
Postat av: systerA

Kör hårt! Går till och från jobbet på morgnarna så jag får 2x 35-40 min prommisar varje dag, härligt. Men den där envisa limpan runt magen vägrar ge med sig...



Kämpa kämpa!



Kram Andrea

2010-02-17 @ 12:45:06
URL: http://davidsmamma.blogspot.com
Postat av: elise

ha ha ha ha ha ha hah, jag tror jag döööör vad jag skrattade när jag lästa - stackars dig o duktiga du!!!///Kram e

2010-02-17 @ 17:05:39
Postat av: Cattis

Man skulle gå så man nästan sket ner sig.

rullar runt på golvet av skratt

2010-02-19 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0