Aftonbladet Söndag

Idag har jag och Edie varit på Aftonbladet för att ta kort. Vi skulle vara där klockan tio och jag var lite nervös för att det skulle bli en katastrofdag. Edie har sovit oroligt inatt så vi var lika trötta båda två när klockan ringde i morse. Jag hade tur. Edie somnade i parkeringshuset och sov sig igenom hela min sminkning. Gissa om det gjordes underverk med smink och annat! Det var som om livet rann i mig i takt med att nyllet sminkades till den kvinna jag faktiskt också kan vara. Hon med lösögonfransar och åttio lager smink, i en fotostudio och leendet på rätt plats. Faktum var att det var ett trevligt avbrott från gympabrallor, hårtofsar, barnskrik och mjölkspyor. Det var många år sedan jag njöt av att bli plåtad. Men det är klart, jag hade världens sötaste med mig på kortet. Världens sötaste som inte bjöd på ett enda leende förrän jag satte ner barnstolen i hallen  och vi var hemma igen. Min dotter har en egen vilja, det kan jag säga. Undrar så vad hon har fått det i från:-)

Nu väntar jag på att fotografen ska skicka över ett par bilder så jag får se hur det blev. Ni ska få se det samma dag som det publiceras i tidningen. En kopp te på balkongen med Anders hanns med när Edie tog sig en tupplur. Då tog han det här kortet, visst är hårfärgen fin i solen?


Kommentarer
Postat av: Weronik

Vem har klippt dig?

2010-04-13 @ 16:58:10
Postat av: Kim

Jag klippte mig här i Tyresö på någon salong, men det var ett tag sedan:-) Färgen är gjord av en tjej som heter Malin som arbetar på Wella.

2010-04-13 @ 17:02:29
Postat av: madde

viljen snygg färg.väntar med spänning på bilderna.kram

2010-04-13 @ 18:26:51
Postat av: Budda (Tina)

Hej Kim!

Jag gillar din färg. Allt chokladbrunt,rödbrunt,riktigt rött gillar jag mest f.t. Själv har jag köpt Country colours toning i en brun variant och en som din. :)



Kram på dig.Njuter du av våren?

2010-04-13 @ 20:13:02
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie Kölbel

Supersnyggt!!! Tänk om jag någonsin kunde våga att testa något nytt.. stor fegis är jag!!! Ha det så gott!! Kram Annelie

2010-04-13 @ 20:43:51
Postat av: malin

mmm, härlig färg :)

2010-04-13 @ 23:20:34
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Skrållan

Älskar färgen på ditt hår. Passar dig perfekt!

2010-04-14 @ 18:42:18
Postat av: Åsa

Jag säger det igen....Coolt hår. Tänk om man vågade och inte var så där jävla feg som man är.



Happy torsdag

2010-04-15 @ 14:32:49
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0