Tar tidig kväll

Nu har jag och Anders varit och hyrt två filmer. Barnen är hos sin mamma och hundarna sover redan som två stockar efter en ansträngande kvällspromenad. Jag brukar inte bli så godissugen men idag har jag handlat hur mycket godis som helst eftersom jag inte visste vad jag var sugen på. Känner jag mig själv rätt äter jag två bitar och mår illa sedan. Socker är en illamåendetrigger men ibland är det faktiskt värt det.

Jag signar ut och går en tidig kväll till mötes. Godnatt alla och envar.


Kommentarer
Postat av: Singö Ewa

Låter som en härlig kväll! Hoppas allt är bra med dig, Anders och barnen och vovvarna! Vi måste hälsa på er innan vi ska vara hundvakt..... hörde om flytten - spännande!

2009-10-28 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0