Min bebis

Igår kväll ställde sig magen i alla fyra hörn. Samtidigt. Det var helt sjukt hur många former en mage kan ta sig på extremt kort tid. Lill*n i magen tränade alla sina muskler samtidigt och det gick vilt till, kan jag säga. När jag skulle sova fick Anders lägga sin stora hand på min mage för bebisen brukar alltid lugna ner sig då. Men icke, det var precis som om h*n sa att Pappa, kolla vad jag kan, visst är jag duktig? Till slut somnade jag iallafall. I morse kom Anders in med Lisen på ryggen för att säga godmorgon. Vad händer? Knappt har jag slagit upp ögonen förrän det var klippt igen:-) Magen drog igång och just nu är vi uppe i en halvtimmes cirkuskonster. Min kropp är inte min längre. Jag har länge varit nyfiken på hur mitt lilla underverk ser ut. Nu vet jag:



Jag har närt ett sjöodjur vid min barm! Gärna för mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!Tänker en massa på dig och undrar hur det går. Stockholmstur är lite osäkert ännu. Kram Karin=)

2009-10-26 @ 14:21:18
Postat av: Åsa

Det där saknade jag efter att de kommit ut barnen. Rörelserna och böket i magen. Man kände sig lite ensam. När man väntar barn är man ju aldrig ensam!



Kramar i massor



Åsa

2009-10-27 @ 09:48:06
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0