Funderingar i soffan...

På fredag kommer min bästa vän till Stockholm. Det var tänkt att vi skulle gå på Fleetwood Mac på lördagen men det sprack. Jag åker någonstans i Sverige för att dela ut en massa miljoner med Rickard, Daniel, Maggan och resten av Postkodloteriet. Grannyran. Så jag missar konserten och det grämer mig. Men arbetet går alltid först och eftersom det är världens roligaste jobb ska jag inte klaga. Mamma, Conny och två nära vänner till familjen kommer också med upp och alla kommer hem till oss för att äta middag på fredagskvällen. Jag hoppas verkligen att jag orkar hålla mig vaken. Som tur är så är vi två gravidkossor, Tessan ska ha barn två månader efter mig. Man kan ju alltid hoppas på att hon viker sig först så jag inte framstår som en dålig värdinna:-)

Idag sparkar den lill* massor och jag älskar varje sekund av att vara gravid. Tänk att det bor en liten bebis inuti min kropp! Jag hoppas så att den kommer vara frisk och tjocka till sig ordentligt innan den kommer ut. På samma gång kan jag inte vänta en sekund längre på att få se in i mitt barns ögon. Jag känner mig beredd, på hugget och på tå för att ta emot mitt barn och ibland känns det som att det är så lååångt kvar. Men det finns väl en anledning till att det just ska ta nio månader. Det är bara att vänta...

Imorgon ska vi på 3D- ultraljud. Det ska bli så spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0