Familjekväll

Idag har jag bakat chokladcookies. Min bakhistoria är kort och kantad av misslyckande. Min man däremot är ett bakproffs vilket gör att jag inte vill baka för det blir aldrig lika bra som hans bakverk iallafall. Men idag slog jag till och kakorna på plåten både såg bra ut och var supergoda. När Jonna och Lisen kom hem tog jag fram plåten för att visa mina underverk. Vad händer? Kakorna flyger av, slår i klinkersgolvet och går i tusen bitar. Skit, säger jag bara. Det är inte meningen att jag ska tro att jag är något.

Ikväll är det Bonde söker fru. Det är lagom ansträngande att titta på när graviditetströttheten slår in.

Jag önskar er en trevlig kväll. Själv ska jag först kolla på tv och sedan läsa vidare i boken om förlossningar. Det är spännande och läskig läsning.




Har ni sett en sån gullig unge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0