Lördagskväll

Jag saknar faktiskt att gå ut då och då. Spendera lite till på Mommas och lyssna på bra musik. Nu för tiden orkar jag inte hänga ute på krogen och sedan kommer jag inte ha varken lust eller tid. Men nu. Ännu en lördag i soffan. Anders leker med döden eftersom han fortfarande ligger i badet OCH JAG VILL ÄTA MIDDAG PRECIS JUST I DETTA NU. Allt är framdukat och klart och jag min idiot sa att vi kunde vänta med middagen när han frågade. Men nu har jag ångrat mig. Fan.

På måndag ska jag iväg och dela ut pengar. Jag är lite nervös för det, faktiskt. Vad gör jag om min kropp inte orkar med? Det är enormt påfrestande att springa runt nu när jag börjar bli stor som ett hus. Det är inte superkul att visa sig i tv heller när man ser ut som Elvis på hans sista konsert. Snacka om dubbelhaka! Fast egentligen spelar det ingen roll, bara min lillfis mår bra. Det verkar nog som att h*n gör det.

Nu hör jag Anders på övervåningen. Tack gode gud för det. Matdax.



Kommentarer
Postat av: M

Jag skulle också vilja gå ut, bland folk. Musik.

Tror jag :)

2009-11-14 @ 21:40:03
URL: http://subcutant.blogg.se/
Postat av: Carina Olsson

Ja inte är det lätt att vara smidig när man har en lite i magen och som inte alltid vill det man sjölv vill. Men jag jan medela att jag har en sjuåring som ser dig på tve.Och här omgången sa han:Mamma har inte hon(du Kim) blivit sötare? Så du är lika snygga nu som innan,även om du inte alltid känner det så.Ha det bra och passa på att njut av att vara gravid för den tiden går så fort och man glömmer den med,Kram Carina.

2009-11-14 @ 21:52:59
Postat av: syren

Jag tycker att en gravid kvinna är vacker. Vet ju också hur du känner dig. Har själv fått 4 barn. kram/Eva

2009-11-14 @ 22:22:54
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0