Kvällning

Jag har fått arbete som krönikör i Expressen igen.  4 månader!! Som vanligt skriver jag om dansband och det känns toppenroligt. Idag lämnade jag in min första krönika och den publiceras imorgon. Hoppas den faller er i smaken.

Ziggy har vacklat runt hela dagen, inte ätit inte druckit. Han blev handmatad med leverpastej till slut och det gillade han skarpt- även om det är svårt att tugga när man har ont i tassen:-)

När Anders gick ut med hundarna sprang Ziggy ploch brottades med Smilla men när han kom och såg mig började han tokhalta igen. Jag är uppsnurrad av en hund. En hund....

Kommentarer
Postat av: Tinglan

Yes you are :-) Han är klyftig den vovven.

2009-03-27 @ 00:43:59
Postat av: elise

Jaha du, vilken underbar känsla!!!!!!!!!! Klok hund du har!!

Ha en bra helg, här VRÄKER snön ner och jag fick en chock när jag vaknade o tittade ut.

Hälsa gänget//

2009-03-27 @ 08:37:56
Postat av: Åsa

Smart hund!!

Så där funkar mina barn....



Trevlig helg!

2009-03-27 @ 09:05:15
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Zhandra

Hehe :) Djur är verkligen roliga o smarta! Dina hundar är så söta :)

2009-03-27 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0