För tidig 35- års present

Idag har jag fått en present av min man. En för tidig present för jag fyller inte förrän i november. Vi ska hämta den på torsdag och jag är överlycklig. Det är inte ofta jag shoppar kläder, smink använder jag aldrig, möbler har vi så vi klarar oss och det känns så superlyxigt MED EN SPRILLANS NY CYKEL.

När vi kom in i affären var det enkelt att välja fär där stod den. En treväxlad tantcykel, fotbroms och ingen stång mellan benen som man kan slå sig fördärvad på. Nämnde jag den breda rumpvänliga sadeln? Extrautrustningen blev lampa, reflex, skitbra lås och en cykelkorg för skolböcker och annat krafs.

Jag är extremt sprallig idag, kan jag lova.

Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Super fin!!



Det är så härligt att cykla på vår och sommar.

Hösten är också ok men det är bäst på våren. När man får plocka fram trallan och köra. Det går så lätt att trampa och hela världen sjunger som om man var med i Sound of Music.

Hoppas ni får ett långt förhållande du och cyklen!!



Påskkram

2009-04-12 @ 17:34:55
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Markattan

Ja den var fin, jättefin. Markattan håller med Åsa och hoppas också att ni får många fina turer ihop, du och cykeln alltså.



Markattan

2009-04-12 @ 19:17:12
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: tessan

du vet väl att den drivs med muskelkraft....:)

2009-04-12 @ 23:39:23
Postat av: Felicia

Den var riktigt fräck! Jag gillar man cykel massor, synd bara att jag inte använder den oftare.

2009-04-13 @ 09:03:04
URL: http://bokdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0