Torsdag och snart helg

Jag fick tillbaka ett prov idag, det gick väldigt bra. Blev sur för att jag "bara" fick ett Vg+ på en Mvg- fråga. Fick Mvg på provet, hade högsta poäng på de andra 19 frågorna. Nu måste jag sätta mig ner och försöka skärpa mig med mina höga krav på mig själv. Nu har det stuckit iväg inne i mitt huvud. Så är det och det är okej att misslyckas. Det gör man när man blir underkänd inte får nästan alla rätt.

Jag är ledig på fredagarna, vilket innebär att det är helg för mig nu. Imorgon kommer en av mina bästa vänner hem till mig hela vägen från Uddevalla. Hon heter Sara och hennes blogg kan du läsa här.  Det ska bli så kul att pussa på hennes vackre son Leon!

Imorgon ska jag planera en tokmiddag, köpa vin och bara mysa mig med någon som känt mig sedan tonåren. Gamla vänner är något speciellt. Vi har varit med om så mycket tillsammans. Jag längtar som en tok.

På lördag ska jag och Sara ut på stan en sväng. Känner jag oss rätt kommer vi ta första bästa bar och stanna där, bara prata och prata tills vi blir så trötta att vi åker hem till barn och män igen.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ulle Engelbrektsson

Hoppas ni får en riktigt mysig helg ihop!!! Det är ni så värda!! Kram Ulle

2008-09-04 @ 17:57:19
Postat av: Thorlake

Jag skall göra absolut inget intressant alls i helgen.

Min lillasyster har ylat om att hon vill träffa familjen med lilla brorsonen och kräver att få bli bjuden på mat så söndag är vigt till detta ändamål.



Lördag är min fru på kurs halva dagen så då "passar" jag lilleman. (Kan man säga passar om sitt eget barn? Är en god förälder kanske är bättre?) Vi får nog hitta på någe skoj, å kanske trava runt sjön å stanna vid alla parker så att han får busa av sig rejält.



Skall nog ta mått för alla lister på insidan av nya altandörren jag satt in också. Varför har lister en så hög trökhetskoefficient? Det tar tiiiid att få dit dem. :) Utsidan är ju redan klar så det regnar inte in iaf nu när höstrusket är här.



Ja det e min helg det. :)



/ Mr Lake



2008-09-04 @ 22:08:25
Postat av: Ohlsson

Jag ska spela i Borlänge i helgen :)

Sen tänkte jag hälsa på några kompisar i Dalarna när jag ändå är hemma.



Ha de!

Kram

2008-09-05 @ 11:42:39
URL: http://ohlsson666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0