Mys

Nu är vi hemma igen efter en helg på landet. Så skönt att glida ur blåbyxorna och in i ett par mjukisbyxor med gällivarehäng.

Är så trött så jag stupar.

Imorgon ska jag börja min praktik inom äldreomsorgen. Jag var lite orolig för hur de gamla skulle reagera ifall de kände igen mig från postkodmiljonären. De löste sig smidigt eftersom jag ska vara på ett demensboende. ( :-) )

Jag tänker inte säga vart jag ska vara, jag tänker ge er mina funderingar om vård Sverige. På riktigt. Wallraffa lite.

Hörs imorgon!

PS Jag ska svara på era inlägg imorgon. Promise! DS

Kommentarer
Postat av: tjois

hoppas att du får en bra dag imorgon kramar från tjois

2008-09-14 @ 21:23:08
Postat av: Ohlsson

att jobba inom äldreomsorgen gav mig sjukt mycket :)

dock var det lite krävande med dom som bodde på demensboendet, men som sagt det gav mig mycket :)



hoppas att praktiken blir kul!

ha det bra! :)

2008-09-14 @ 21:42:33
URL: http://ohlsson666.blogg.se/
Postat av: Zhandra

Var på ett såndant boende i somras och jobbade, det var kul men hände mkt. De flesta är så goa och rara.

2008-09-15 @ 10:47:32
URL: http://justme88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0