Bokmässan

Nu har jag lånat Caroline Giertz dator och bloggar lite i förbifarten. Sitter på tåget hem till Stockholm och jag har den värsta huvudvärken sedan Hjalmar Branting var ung. Vilken osocial varelse jag är just nu, läg i sängen vid halv ett inatt. Det märks att jag håller högt tempo nu för jag vill vara ifred och bara vila.

Caroline Giertz är förbannat trevlig, om ni frågar mig.

Annars hände väl inget speciellt mer än att jag, i år igen glömde bort att andas när Jonas Hassen Khemiri gick förbi. Han är en grann karl, som mormor skulle sagt. Hade han frågat mig något hade jag nog tappat alla ord som finns i hela världen.

Ikväll: slö Kim på soffa, tvillingtjej i andra soffan, Hampus framför datorn, Lisen i Venedig och make i fåtöljen. Jag ber till gud att de inte sänder någon fotboll idag.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Hjalmar Branting dog väl för sjutton för över 80 år sen? Nog för att du börjar bli till åren... ;-)

2008-09-27 @ 19:59:28
Postat av: V i c k t o r i a

Jonas H K, vilken underbar man!

2008-09-27 @ 21:36:14
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Magnus Ydhag

Fotboll är inte det sämsta...

2008-09-27 @ 21:41:19
Postat av: Tina

Är ju alltid fotboll ! Just läst klart din bok som vandrat runt bland vänner och Parklekar ;)

Maskros Kim !! Du känner inte mig, jag känner inte dig.....men jag känner med dig! Titta gärna in på mitt inlägg:Ondska och religion.Men kolla inte längre bak i Bloggen, för där skrev jag nått icke snällt om dig(man skall inte skriva förns man vet) sorry. Man lär så länge man lever.....

2008-09-27 @ 23:03:34
URL: http://mammakaos.blogs.se/
Postat av: Caroline

Kim, du är förbannat trevlig du med. Att få umgås med dig, 48 timmar på raken, var största behållningen med resan. Trots att du däckade.

2008-09-27 @ 23:52:59
Postat av: Ohlsson

Det var trevligt att träffa dig igen Kim :)

2008-09-28 @ 00:35:25
URL: http://ohlsson666.blogg.se/
Postat av: Linda

Det finns ett litet fik i Gamla stan som Jonas brukar sitta på... varje gång jag passerar på väg hem från jobbet anstränger jag mig hårt för att komma ihåg att andas. Finns det någon rättvisa i världen, hur kan man vara så vacker?

2008-09-28 @ 16:37:39
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/
Postat av: Britt

Snälla kan du inte lägga ut en bild på din kortistik! Vi är många som vill se " vad det blivit av henne". Funderade själv på att köpa ur den kullen men det blev ur T-kullen och det ångrar jag inte:)

2008-09-29 @ 16:42:20
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Flocken
Postat av: Annetthe

Hur har jag kunnat missa att du skulle vara med på Bokmässan? Jag såg en skymt av dig men trodde bara du var där och kollade. Shit, jag hade velat prata om din bok. Vi var 4 arbetskompisar från Ljusdals bibliotek som var på Bokmässan. Vi var också däckade när vi kom hem till Ljusdal på lördag kväll. Vi lantisar såg ju kändisar överallt, men till slut blev man blasé. Var och lyssnade på Mark Levengood, Liza Marklund m fl. Ha det bra!

2008-09-29 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0