Snart är det min tur, snart är det min tur, snart är det min tur, snart är det min tur....osv

Kom guldlock med ögon blå
Kom nu för jag längtar så
Kom nu
Med din evighet
Som det enda svar jag vet
Kom stjärnöga ge mej tröst
Som vårvärme i mitt bröst
Kom liten till värld så stor
Du min himmel
Jag din jord
Så många mil som jag färdats
Och sökt
Nånting
Nånting
Nånting
Jag funnit kärlek lycka och lugn
Men i mej
I mej
I mej finns ändå tomma rum
Kom vildvind med rosenkind
En kort stund var bara min
Så lovar jag
Innan du ber
Att ge dig frid
Kom du som ser världen ny
Som aldrig sett dagen gry
Låt all skönhet på min jord
På nytt födas
Med dina ord

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Vackert. Men det skulle nog bli mer rödtott än guldlock isåfall ;-)

2008-10-15 @ 15:47:34
Postat av: Katta

Hejsan!

Du känner inte mig, men jag måste ändå säga att jag håller alla tummar och tår jag har för dig!´



Katta

2008-10-15 @ 18:42:20
Postat av: elise

Tänk positivt!!! Låter som en gammal klyscha, det är det men det kan oxå funka!!!! Jag vet och jag tänker tänka så positivt jag kan hur "hårt" som helst!!!!! Kram

2008-10-15 @ 18:55:50
Postat av: Sandra

Vad vackert skrivet. Har aldrig varit här förut men var tvungen att kommentera för dom orden gick rakt in i mitt hjärta ler

Kämpar själv på. Snart, snart...

Kram

2008-10-21 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0