Glad musik

När det är provdag är nerverna på helspänn och jag har samma adrenalinpåslag som vilken schlagerfinal dag som helst. Underbart att ha hittat nya kickar i livet som berikar, snarare än tar, energi. 

Musik som får mig att bli glad:
Favorite waste of time, 
Beast of burden
av
Bette Midler
           
Radio Nowhere 
av
Springsteen

The Best
av 
Tina Turner

De här är låtar jag alltid lyssnar på innan jag sticker ut på stan. Om jag är ensam och ingen kan se mig dansa eller höra mig sjunga falskt:-)

Håll tummarna allt ni orkar. Sköter jag mig nu får jag MVG.

Kram!







Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till!! Jag tror säkert att ditt mvg redan är säkrat ... om jag känner dig rätt.

Du e så duktig :)

2008-10-09 @ 11:22:22
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Thorlake

Lycka till!!



Jag skall hålla alla tummar jag har.

2008-10-09 @ 13:07:52
Postat av: Tinker

Troligt att du sjunger falskt...



Bra musikval. I hear them all.

2008-10-09 @ 14:53:46
Postat av: Karin

Lycka till! Kram

2008-10-10 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0