En tisdag i oktober

Jag har varit på min älskade praktikplats och nu är det snart över. Jag har lärt mig massor och är så glad för det.

Imorgon ska jag prova kläder inför grannyran som ska spelas in på söndag. Det ska bli spännande.

Jag undrar när ett ofött barn ska välja mig till sin mamma. Jag vill verkligen veta det. 

Läste att artisten blivit åtalad för misshandel av sin fru. Ett åtal betyder massor av bevis.

Tack Vick2ria, Annika, Sara och Finnjonna för att ni låter mig ta del av er dag!


Kommentarer
Postat av: Ohlsson

Det där barnet kommer nog någon dag :)

Kramar

2008-10-07 @ 22:34:32
URL: http://ohlsson666.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Jag och "Maggan" hoppas också bli föräldrar snart.

Såg Postkodlotteriet häromdagen och då skrattade vi för vi pratade om Möller i Västerås och när Friends var där och sjöng någon gång. ;)

Lycka till verkligen.

2008-10-08 @ 09:20:12
Postat av: Anonym

2008-10-08 @ 18:53:55
Postat av: Isabel

Hoppas du får ditt barn....snart!



De är så långsamma ibland, de ofödda....



lycka till med resten av plugg-terminen...

2008-10-08 @ 18:57:27
Postat av: Vicktoria

Åh du är så välkommen, Kim! Massa välkommen. Och jag önskar barn på din väg, men det vet du redan.



Kramar, V

2008-10-08 @ 23:32:09
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0