Pure lycka!

Min bästa, bästa vän är hos mig och hälsar på. Tessan och jag har hängt sedan vi var fjorton. William är hennes son och det är så mysigt med en bebis i huset. Just nu badar de i jacuzzin. De har inte badkar hemma och William stornjuter. Som tur är kan han sitta själv och han leker med duschen. Att umgås med småttingar ger en nya perspektiv på livet.

Jag har bytt telefon. Det var befriande att gå igenom telefonboken och bara ta med sig de kontakter som är aktuella in i framtiden.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: elise

nä, nu blir jag avis, hälsa gänget, kramar från munkis!!

2008-11-28 @ 23:18:42
Postat av: Poppe

Det kan man förstå att det är att bara göra så. Men en del kommer att bli besviknar. Men det är ju smällar man får ta

2008-11-29 @ 12:03:27
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0