Trötta, frustrerande ögon.

KRÖNIKAN BLIR INTE SOM JAG VILL.

image45

Kommentarer
Postat av: P

Ser mer ut som vackra, pigga ogon

2008-03-04 @ 22:36:26
Postat av: Maria

Hej.
Jag undrar om du kommer till Västerås, för boksignering. Jag har nämligen en fru som vill ha ett ex. av din bok, signerad. Du kommer väl ihåg Maggan i Västerås? Jag skulle vilja överraska henne med det. Går det att ordna på något vis...? Vi sågs som hastigast i Stockholm förra året...på Priden...om det är O.K. för dig får du gärna e-maila mig. Jag vet att hon skulle bli jättejätteglad.
Vänliga hälsningar och lyckönskningar om en trevlig bokdebut.
Maria Norberg, Västerås

2008-03-05 @ 08:37:54
Postat av: Vicktoria

Vad kul! Till och med jag minns Maggan...

Kram, V

2008-03-05 @ 17:08:44
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: Helene

Tycker du har vackra ögon !! Själv har jag olikfärgade ögon vilket stör mig grymt mkt men gubben gillar inte min idee med att evt skaffa färgade linser.Läget hos mig just nu är nog en sväng av bloggtorka..det går liksom lite för lång tid mellan inläggen.Skal köpa din bok snart.:-)
Kram tjejen!

2008-03-10 @ 19:45:00
URL: http://silkespappret.blogg.se
Postat av: P

Det ar inte dina ogon som ar frustrerande - det ar livet

2008-03-12 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0