Semester!!

Jag tankar energi och kärlek- har sprungit för fort. Igår var vi i Hellas klockan nio och vi promenerade en halvmil i snökaos. Det var längesedan mina kinder blev så kalla att jag inte kände dem. Tjejerna är jätteduktiga på att trava och gå utan gnäll. Högst upp på berget var dimman så tät att man inte såg ner till sjön. Det var underbart att komma in i värmen och dricka grönt te och äta apelsin.

Livet är härligt just nu. Jag tror att jag vågar se det stora i det lilla.





Artikel i dagens tidning:

Läs Svenska Dagbladet här!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Go´morgon!
Ha en riktigt trevlig påsk!
Kattis

2008-03-22 @ 08:42:26
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anders

Har äntligen fått din bok och läst den.(sträckläst)
Skratt o gråt omvartannat...
Om du var här nu skulle jag krama dej!
Hårt o länge!!
Du é bara bäst! Ta vara på dej o de dina!
/ Anders

2008-03-23 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0