radio för hela slanten....

Först var det.....

image47

sen var det....

image48

Kommentarer
Postat av: Zhandra

Hejsan Kim, fick din bok igår och läste ut den direkt. Den var så bra :P Många kramar Zhandra

2008-03-15 @ 12:58:46
Postat av: G

Hej Kim
Som 2:a på boken har nu även jag läst färdigt din bok.
Från pärm till pärm i ett svep, mycket gripande och mycket bra.
(jag är fortfarande förstummad av att Putte bara tog upp din bok och läste i flera timmar i sträck...endast Sid&Nancy har lyckats med det)
Jag tycker du är modig som delar med dig av ditt liv och erfarenheter. Tack

PS...jag följer gärna med till Munchenbryggeriet nästa gång du skall dit...AVUNDSJUK, jajamän!
Kram g

2008-03-19 @ 23:17:48
Postat av: Nina

Har ej ännu läst din bok men kommer att göra det. När jag läst om dig och ditt liv, det lilla som media vet naturligtvis, så kände jag igen
det så väl. Står själv inte i rampljuset som du gör men bröt trots allt igenom och vet hur lång min egen resa har varit och fortfarande är. Visst är det märkligt att ett liv kan slå en ur fattning när man i mångt och mycket själv har gjort valen för att hamna där man är? Har också gjort valet att gifta mig med en man som gav mig tre bonusbarn. Underbart men inte alltid lätt, eller hur?
Har så mycket tankar jag vill dela med mig och höra någon annans tankar kring!
Vill just nu bara säga: kämpa på, vi som kvinnor är starka tillsammans!

2008-04-06 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0