Don quijote

Ibland undrar jag vad jag slåss emot. Och varför.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hejsan Kim!

Ville bara skriva ett par rader (det blev ganska många rader) till dig. Jag heter Evelyn och jag fyller 17 år den 1 april. :) Jag lyssnade extremt mycket på Friends när jag var yngre, I was kind of addicted. ;) Nu önskar jag mig din bok i födelsedagspresent. Det känns häftigt på något vis. Ni har betytt mycket för mig, jag hade inga vänner när jag var liten. Då lyssnade jag på Friends! Så, tack för att ni fanns där. Du var min favorit, tyckte även att Tony var söt. Haha! Ser verkligen fram emot att läsa din bok! Kanske den kan hjälpa mig igen. Går igenom en tuff period, 7 april är det 2 år sedan mina föräldrar berättade att de skulle separera och skiljas. Mina reaktioner är en aningen sega, höll allt inne det första året. Men, som det blir till slut, man exploderar. Men, nu till det jag huvudsakligen vill skriva. Jag är låtskrivare, jag har ingen musik till men jag sjunger och skriver texterna. Jag har 22 klara låtar och flera hundra dikter. Men, nu har jag nått en punkt då jag inte kommer framåt i mitt skrivande. Jag har fått fin respons från Erik Segerstedt och bandet Neverstore. Men, det skulle vara roligt att lära sig mer om att göra musik. Vet du någonstans jag kan vända mig? Jag har flera stycken upplagda på min blogg. Det var det jag ville få fram. ;)

Skriv gärna till mig, [email protected]

Meeen, har du varken tiden, orken eller drivet så förstår jag. :)

Lycka till med allt och ha det så bra!

Kram från Evelyn

2008-03-10 @ 19:07:00
URL: http://wlynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0