Så var sommaren över

Äntligen kommer min årstid. Jag vet att sommarlovet fortfarande pågår men regnet utanför talar om för mig att hösten andas mig i nacken. Jag gillar det. Den här sommaren har varit den finaste jag nånsin haft. Massor av ledighet, barn som hållit sams och fina kvällar framför Singös kuliss utanför mitt fönster. 


Singö på kvällen


Singönatt utanför mitt fönster



Mina älskade i Kungshamn- två seriösa och två till.



Temporärt bord:-)... före altanen byggdes



med altan klar- och ett finare bord..

Sommaren var fin- välkommen vackra höst.

Jag andas lättare. 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vilka underbara bilder. Vilket mysigt ställe ni har. Avis

2008-08-10 @ 13:23:14
Postat av: Robert

Ser fint ut, längtar till september:) Kul att du tagit tag i bloggandet igen oxå!

2008-08-12 @ 18:40:21
URL: http://robertgidlof.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Du har en fin familj.

2008-08-17 @ 21:08:25
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0