Morgonråttorna

Klockan är inte ens åtta och vi har varit vakna länge. Klockan tio ska vi vara på babysim. Tur att jag och Edie vek ner oss innan tio igår kväll.



Edie spanar på datorn. Kolla in hennes nya leksak: en randig kökshandduk.



Här sitter jag och lurar på hur Edies dagsform är. Den avgör exakt hur dagen ser ut.

Saker jag ska ha hunnit med i den bästa av världar:

Storhandla
Städa igenom huset.
Googla nya recept.
Ringa min kusin.
Ringa Elise.
Fixa i ordning mina garderober.
Plantera ner rabarbern.
Göra en rabatt och sätta i de nya buskarna.
Ladda in de nya bilderna i datorn så jag kan visa er.


Vi får se hur effektiv jag kommer vara idag.
Trevlig lördag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Budda

Härlig ambition!



Mina planer för dagen är



lyssna på min nya ljudbok

powerwalk i parken

pyssla hemma

kompletteringshandla

bara vara med familjen

mysa

pyssla



Det är lördag=ledig.



Ha en fin dag,simma lugnt.:-)

2010-05-22 @ 08:17:19
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Rabarber och påskliljor, det blir fint det i trädgården.

2010-05-22 @ 10:47:50
Postat av: elise

Ring gärna!!! =) Vi har varit på fotbollsträning, freddan har gett sig iväg till göteborgsvarvet och samuel vänta på en vän, jag njuter av ett fantastiskt väder, skall pilla i trädgården. Skickade ett kort till Edie igår, speja i brevlådan. Kortet är tillverkat av goingar i en daglig verksamhet här i munkis. Det kommer nog bli en del av dem runt Edies månads dag - en viktig dag värd att uppmärksamma. Att jag inte tänkt på det tidigare.... men jag e ju lite trög. Så fortsättning följer.kramar o pussa på lillprinsessan - som för övrigt var väldigt lik anders på kortet. Hälsa!!///E

2010-05-22 @ 11:22:32
Postat av: V

Och jag såg dig dela ut en stor hundring och en bil till en tjej som såg ut att ha nytta av det. Ja, och så grät jag. Hejdlöst.

Underbart.



Kram

2010-05-24 @ 00:22:42
URL: http://v
Postat av: Magdalena

Åh så söt hon är och lik sin mamma oxå :-) Ha det bra // Magdalena

2010-05-25 @ 20:27:17
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0