Min bästa vän

Min bästis Tessan födde en dotter i torsdags. Det blev en liten Isabella Gregner. Tessan gillar rosa, glitter, handväskor, skor och allt annat som hör en liten flicka till.

Lilltjejen kommer att få en så fin present med posten på tisdag. Jag har inte köpt något pluttenuttigt i första skedet. Men det kommer, tro mig. Man bor ju inte i landets huvudstad för intet. Här finns allt.

Ikväll ser jag på millenium och dricker te. Snart är det godnatt. Edie och jag har inte haft en bra dag och jag är ledsen för att jag inte lyckats hålla tålamodet uppe. Stackars barn. En krokig och tilltufsad mamma tar tidig kväll och förhoppningsvis revansch på sig själv i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0