Gästerna har åkt...

..och jag saknar dem redan. Vi hade det helt underbart. Min lilla flicka har blivit så pussad, kramad och beundrad att mitt mammahjärta svämmar över av stolthet. Edie är helt klart ett av de vackraste barnen som någonsin gjorts;-)

Imorgon vankas det gym med Annika. Jag antar att hon kör skiten ur mig. Det ser jag fram emot, konstigt nog. Edie ska följa med och hänga på Annikas arm under tiden som jag tar i för kung och fosterland. Om jag kommer ihåg att ta med mig kameran ska jag fotografera litegrann så ni får se. Ni kan ju alltid skratta åt valrossen på bilden. Men passa på att skratta medan ni kan för om ett tag ska jag se ut så här:



jag lär ju inte bli lika ung men jag vill bli lika stark och tränad som jag var när denna bilden togs. Skam den som ger sig. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: madde

jadu vännen man får ej ge sig.man måste vara såå stark.lycka till o jag väntar på bilder ;) kram

2010-03-08 @ 08:50:48
Postat av: Nettan

Jag tycker du är jätteduktig som börjar komma igång så snabbt efter förlossningen. För mig tog det betydligt längre tid.. Men var rädd om dig så du inte tar ut dig alldeles. Kommer följa dig och heja på!

2010-03-08 @ 09:55:50
URL: http://metrobloggen.se/varvra
Postat av: Camilla

Hej Kim!



Måste först bara säga att jag gillar din blogg jättemycket och tycker att du skriver jättebra.

Hade en liten nostalgi kväll i lördags, satt nämligen och tittade på "Friends på turné" som jag har inspelat och det spelar jag aldrig över.

Det var längesen som jag tittade på det och det var jättekul att se.

Vet inte om det känns konstigt för dig att läsa om detta efter så lång tid, men jag gillade den tiden jättemycket och kan sakna den emellanåt, men allt har sitt slut.

Vad är det dom brukar säga, man ska sluta när man är som bäst och det var ni verkligen.

Ha en fortsatt trevlig dag.



Kram

2010-03-08 @ 11:42:00
Postat av: Malin

Umgås du fortfarande med Nina?

2010-03-08 @ 17:03:07
Postat av: C



Du kommer att fixa det här med träningen Kim och som sagt skam den som ger sig =)

Håller med ovanstående talare du och Nina kommer alltid vara dom bästa =) =)



Kram

2010-03-08 @ 18:59:56
Postat av: Sandra

För smalt är inte snyggt. Men det är jäkligt gött att träna...

2010-03-09 @ 13:10:41
URL: http://sandracardemyr.blogspot.com
Postat av: josse pettersson

är det Nina som är på bilden med dig?

2010-03-09 @ 19:55:07
Postat av: jossan

är det Nina som är med på bilden?

2010-03-09 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0