Skinande och avslappnad

Idag var jag på Handens naglar här i Tyresö. De hade öppet hus och jag testade en ansiktsbehandling hos fina Annika. Jag kände hur mina axlar sänkte sig allteftersom behandlingen fortskred. Så här glad var jag efteråt:



JAG VET att jag gör reklam för Bioline men det får gå. Ni överlever nog. Min blogg är inte en blogg där det smygplaceras saker. Mitt ansikte mådde bra av produkterna det fick. Ni ska veta att mitt nylle inte är van vid fingrejer:-)

Sedan var jag hos Malin för en massage. På en kvart lyckades hon få mig att slappna av. Hon var grym!

Vet ni vad det bästa är?

Det är öppet hus imorgon också!

Öppettider och annat hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Budda

Jag är glad att du blev ompysslad, det är så skönt.Vila och återhämtning är så viktigt.



Trevlig helg.:-)

Tina

2010-06-05 @ 04:29:09
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Biggan

Åh. Det är så härligt med massage. Och att bli fin i fejset. Min gubbe och jag har det som våran "Egentiddag" ibland. Vi köper någon riktig fin produkt och gör helkroppspeeling och avslutar med massage. Det är jätte skönt det också. Att vara nära och ta hand om varandra utan sex.

2010-06-05 @ 10:08:17
URL: http://graamusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0