Edie i shoppingtagen



Jag och Lisen åkte till Nacka Forum idag. Det var ohyggligt stort för i vanliga fall brukar jag åka till Sickla som är mycket mindre. Jag gick nästan vilse. I Sickla är det gratis att gå på toaletten det var det inte i Nacka. Stort minus om man som jag springer på toa i parti och  minut:-) I vilket fall som helst, Edie vägrade ligga i vagnen och hennes storasyster föll pladask för Edies darrande underläpp och kånkade runt på henne en hel eftermiddag.

Det här är Jenny, Ethan och Edie när vi var och fikade häromdagen. Visst är de fina?


Jag ska sticka till öppna förskolan nästa vecka, ni gav mig ett bra tips. Efter er peppning vågade jag ringa Jenny och Ethan så vi tog en fika. Den 28:e börjar vi på babysim. Tack för hjälpen!

Trevlig helg alla!



Kommentarer
Postat av: Budda (Tina)

Vad mysigt det verkar. Fika & babysim! Kul att läsa.

Fina bilder du knäpper Kim. Alltid kul och uppiggande med bilder i blogg.



Trevlig helg.

2010-04-09 @ 21:23:25
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: madde

vad söta barnen är.kram

2010-04-09 @ 21:25:25
Postat av: Anonym

vilken söööt storasyster...

och lillasyster

där ser du inte så svårt med en fika...

tycker ändå att ni snart ska besöka lilla uddevalla

glöm inte bort oss här

jag är bara en bloggläsare men känner att jag tycker mycket om ditt sätt att tänka och uttrycka dig därför läser jag din blogg

efter din föreläsning på riverside går jag in och läser om dig o ditt liv

du faschinerar.....med enkla medel och ett enkelt sätt

måste bara säga att lillan är sååå lik pappa

2010-04-09 @ 22:24:09
Postat av: ramona

tjingeling tösen, öppna förskolan är jätte bra, där har vi hängt hela våren nu, det ända som är här på åland är att barnen som går där är sånna som är typ runt 1 och går, men för det behöver det inte vara så där hos er. Där skaffar man många nya vänner och kan ventilera ett och annat :))

Kan rekommenderas varmt

kramen

2010-04-09 @ 22:25:03
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vad skönt att du vågade :) Jag är likadan själv, vågar inte ringa och "störa" och då är jag ändå inte offentlig....

Vad skoj det låter med babysim, det har jag faktiskt aldrig testat med mina barn. Vi körde bara badhuset som vanligt, men inget babysim.

2010-04-09 @ 23:54:33
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0