Påskdagen

Efter en spökpromenad i skogen är jag hemma igen. Inte en käft mötte jag. Varken i skogen eller på torget. Är det verkligen bara jag som inte är bakis idag?

Om bara en vecka eller två ska jag åka till Marakesch och Casablanca. Vi ska ner med postkodlottetiet för att arbeta men det ska bli kul att se Marocko även om vi kommer att ha fullt upp. En sak ska bli både spännande och läskig: vi ska besöka SOS barnbyar. Jag ska fotografera så mycket jag kan och visa er sen.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Anders och dricka te och kolla på ett eller två avsnitt av The Wire, säsong 5.

Häpp!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är helt bisarrt att man är själv i nackareservatet med tanke hur många som bor runtom....var inte ens Janne på Torget?:-)

2009-04-12 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0