Idag är det min dag, minsann!

Kom på att jag ska vara positiv och glad för allt jag har.

Tack för:

min familj: Anders, Hampus, Jonna och Lisen, mamma, Conny, Andreas, Linn, Melvin, Ella, Katarina, Johan, Nina; Noa, Zandra, Ziggy, Smilla och Zacko

att jag är frisk och kan fylla 34 år idag.

mina vänner som jag älskar så högt. jag kan inte förstå att ni är mina.

att jag har en förmåga att uttrycka mig i tal och skrift.

att skolan går så bra.

för att jag har världens roligaste jobb.

för solen skiner och skogen kallar.

Kram alla!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis! :)

Hoppas du får en underbar dag

2008-11-01 @ 14:33:32
Postat av: TP

Grattis!! :D

Ha en riktigt härlig dag idag!!! :)

Kram

2008-11-01 @ 14:45:28
Postat av: Sh

Grattis

2008-11-01 @ 16:36:04
Postat av: elise

Hallådär vännen!!

Vill bara igen gratta dej, nu med hälsningar från fler, min syster, min "galne morbror", de räknar sig oxå till skaran som vill gratta dig. Grattis!!!

Jag hoppas att din dag o kväll blir toppen!!! Kramar o du, jag var ute på sidan vi pratade om...vicket plejs!! Kramar från munkis ÄD!!

2008-11-01 @ 16:38:20
Postat av: Inna

Grattis!

Hoppas att du fått en riktigt fin födelsedag önskar en tjej som bott på Hagarnevägen som liten =)

2008-11-01 @ 18:28:11
URL: http://innasego.se
Postat av: Annis

Varmt GRATTIS på födelsedagen!!

Stor Kram!

2008-11-01 @ 18:52:55
Postat av: Helena K

Hej!

Grattis på födelsedagen! Tittar in på din blogg allt som oftast men har inte skrivit nåt till dig tidigare. Roligt att livet känns lite lättare idag! Jag tror att vi kvinnor lider mer av våra hormoner än vad vi själva tror! Har oxå dagar då min man påstår att det inte går att prata med mig för att jag vänder och vrider på saker "sådär kvinnligt....":S Hehe... Kan inte FATTA vad han menar.... Hursomhelst... Ha en fortsatt skön helg! Kramar från Helena

2008-11-01 @ 23:37:05
URL: http://svenserud.blogspot.com
Postat av: Jenny

Likt Helena här ovan kikar jag in lite då och då men är usel på att kommentera. Men nu kunde jag ju inte låta bli att önska dig grattis på födelsedagen!

2008-11-02 @ 18:26:09
URL: http://anamcara.blogg.se/
Postat av: Christina

GRATTIS tjejen!!!

Du är så härlig!

2008-11-03 @ 07:57:34
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0