Heart

Lyssna på Alone.

Kommentarer
Postat av: P

Go ahead; rub it in;-). Grym lat, och underbara pudelfrillor. Kolla pa min favorit med dem. Sista laten av alla Crazy...Vilken javla pipa!

2008-05-31 @ 01:22:16
Postat av: malin

åå, en favvis! Kanske en av de få du och jag har gemensamt ;)

2008-06-02 @ 08:42:48
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Anonym

HejKim
Jag läser nästan aldrig böcker men när jag såg dig i tv och du berättade att du skrivit en bok blev jag nyfiken. Jag köpte den i tisdags och läste ut den på onsdagskvällen (igår). Jag fastnade i den direkt. Den var intressant, lättläst, sorglig, lite rolig och med mycket värme. Tack!!
När jag har din uppmärksamhet vill jag passa på att säga att jag gillade Friends. Din och Ninas skiva "En anna tid" var suverän. Den har gott varm här hemma.
Hälsningar Anna

2008-06-05 @ 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0