Lördag i Stockholm City

Jag och Anders åkte in vid halv två för att möta A över en lunch. Det var trevligt att ses igen och maten var kanongod. Sedan var det dags att ge sig in med armbågar och klor i julruschen. Mitt goda humör var som bortblåst. När vi kommer till H& M gick jag in för att köpa en klänning jag kollat in. Anders frågar, utan ironi, är detta ett tant- HM? Ja, säger jag, det är H& M dam. Jaha, säger min ömme man som precis kallat min klädsmak för kärringaktig utan att veta om det.

Nu ligger vi däckade i varsin soffa. Nu vankas det te och kex innan Dansbandskampen drar igång. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: kimpr

Titta förbi mitt jobb nångång så bjuder jag latte.. eller té :o)



God Jul och allt sånt.

2008-12-20 @ 23:32:01
URL: http://machofjolla.blogspot.com
Postat av: supertessan

ha ha ha ha ha ha ha ha ha - handen på hjärtat, är du inte en "dam" snart då? jag fyller i alla fall bedrövligt mycket nästa år....fan

2008-12-22 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0