Lycka är...

- att få äta frukost med två händer och middag med både kniv och gaffel.

- känslan av stolthet i bilen på väg hem från gymet.

- en kärleksfull kram i köket av Anders när vi möts som hastigast i vardagscirkusen.

- ett jag älskar dig i telefonen från ett bonusbarn som har mammavecka.

- vårens första solstrålar på vår altan i vårt fina hus.

- när Ziggy knorrar sig i sömnen och sträcker lättjefullt på sina tassar.

- att mina nära är friska och mår bra.

- att jag äntligen hittat min plats här uppe i storstadsregionen. Jag älskar Tyresö för det påminner så mycket om Uddevalla.

- när en nära vän ringer och Edie sover som bäst.

- ett nystädat hus som luktar gott.

- att ta på sig en ren amningsbehå coh rena kläder. Kanske till och med ett par nya jeans.

- Edie May Gudrun Löwstedt. Min dotter.

Ibland känner jag mig så lyckligt lottad så jag blir rädd för att det ska hända något. Livet är så sprött och aldrig har det varit vackrare än nu.

Trevlig söndag.

-

Kommentarer
Postat av: Biggan

Livet är inte alltigenom lyckligt. Livet är ett ständigt samlande av små skimrande underbara lyckostunder. Kram

2010-03-21 @ 12:03:54
URL: http://graamusen.blogspot.com
Postat av: elise

jaaaaa, jag håller med dig, så vi njuter och suger i oss för kung o fosterland - det är vi värda!!! Krama de dina///E

2010-03-21 @ 16:31:12
Postat av: SingöEwa

Vilken underbar lista! Och visst är det så - att när vi har det som bäst är vi som mest rädda att förlora det. För vi tror ju inte att just vi förtjänar att vara lyckliga. Men tro mig Kim - det gör vi! Puss & kram från en lycklig vän

2010-03-21 @ 17:23:39
Postat av: Annelie Kölbel

Underbart!!! :o)

2010-03-21 @ 19:07:10
Postat av: Budda (Tina)

Vad fint att läsa. Känner i varenda mening.:)



Låt det vara bra. var i det som är. Det FÅR vara så.

Kram från Tina (Budda)

2010-03-21 @ 20:25:48
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Lycka är även blåbärspaj och te, som du betalat ;-D

2010-03-21 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0