Edie säger tack och hej!

Nu fyller min fina lilla bebis snart ett halvår. Det har varit underbart med alla fina gratulationer, påhejningar och tips från er alla.

När man har en blogg utan lösenord kan vem som helst läsa om ens liv och ta del av alla bilder. Jag måste också tänka på att uttrycka mig på ett sätt som passar med den offentliga bilden av mig. Kanske censurerar jag mig ibland, jag har velat vara personlig men inte privat. Nu börjar Edie bli så stor att hon har rätt till sin egen värld och därför kommer jag fortsätta blogga om henne på en ny blogg som kräver lösenord. Jag vill själv kunna välja vilka som får ta del av hennes vardag, jag hoppas att ni förstår det.

Om du vill hänga med så skriv en kommentar om dig själv och din mailadress så kommer lösenordet med vändande mail.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: madde

hej kim.jag tycker om att läsa om dig o din dotter.jag har ju själv en dotter+ en till som kommer den 21 dec.vad det blir vet jag ju ej ännu.jag tycker om att gå hemma o pyssla om dottern men hon ska snart börja dagis.kram

P.s.hoppas jag får lösenordet men får jag ej det så förstår jag dig.jag har gett min dotter zup+ alvedon när tänder är på g+ nåt att bita i om hon vill.d.s kram

2010-06-20 @ 13:00:19
Postat av: Sandra

Hej! Jag hoppas få fortsätta läsa om er!

Själv så är jag gravid och har BF den 4sep. Vi har haft lite mailkontakt du o jag. Sen har du fått lösenordet till min blogg (dock vet jag inte om du läser).

2010-06-20 @ 13:48:59
Postat av: Louise

Hej Kim!

Jag har skrivit till dig tidigare, och du till mig. Jag läser din blogg av enbart den anledningen att jag tycker om den. Det är skönt att läsa om människor, vars största problem inte handlar om vad de ska ha på sig imorgon.

Är man en offentlig person som du själv måste man ju tyvärr göra dessa val, och begränsa sig så som du väljer att göra nu.



Jag vill verkligen fortsätta läsa din blogg, men förstår helt om du väljer att begränsa den till endast nära och kära.



Besök gärna min blogg om du vill.. Har dock varit lite slö på att uppdatera den på senaste. Bättring ska ske!



Ta hand om er!

Kram

2010-06-20 @ 13:52:00
URL: http://iwroteyou.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej Kim! Tycker jättemkt om din blogg och läser den med jämna mellanrum. Jag är 28 år och väntar barn med min fru och i november kommer jag förhoppningsvis föda vårt efterlängtande barn. Din blogg är så skön att läsa då du inte visar upp massa perfekta bilder på ert hem, barn som står uppställda med en total fläckfri vardag  Jag har ingen egen blogg, utan fastnade för din då jag förstod att ni kämpat under en lång tid för att bli gravida och nu får ni vara med om något fantastiskt. Det samma gäller mig och min fru, gick inte att få till ett ’hoppsan’ direkt ;) Förstår att du är en offentlig person och du gör helt rätt. Om du väljer att ge mig ditt lösenord så är det en bonus. Jag önskar er hur som helst all lycka i framtiden!!

KRAM!

2010-06-20 @ 15:34:07
Postat av: Nettan

Heej =) Ja vad ska jag berätta om mig själv. Jag är mammaledig till en kille som jag fick den 2/2-2010. Rätt tuff förlossning men har återhämtat mig bra =) Just nu så ingår vardagen mest att va med min sötnos och kämpa med min viktnedgång. Ska gifta mig i oktober och helst vill jag iaf förlora 10kg, skulle gänra vilja säga minst 20kg men det är bara att insefakta, det kan inte hända suck Ja nu hinner jag inte skriva mer, min son vaknade nu =) Jag hoppas iaf att jag kan få läsa din blogg, tycker den är intressant och så är det kul att läsa om en mamma som har ett barn i nästan samma månad som min egen =) Och jag förstår att du vill ha privat blogg, jag själv funderar ibland på det eftersom ibland skriver jag direkt ur mitt hjärta och det kan kosta ibland fast man inte ens är offentlig. DÅ kan jag bara tänka mig hur du får ibland "passa dig" va du skriver.

Ha det så bra!!

Kram Nettan

2010-06-20 @ 15:52:01
URL: http://www.nettewave.blogspot.com
Postat av: Christin

Hej Kim!! Jag har följt dig sen Friends tiden och DU och Nina är mina största förebilder både musikaliskt och på andra. Jag håller själv på med musik och pluggar just nu till musikproducent i Stockholm. Jag älskar din blogg och "kikar" in varje dag för att se om du skrivit något nytt , blir glad av att läsa dig blogg=) =) Måste också tilägga att jag tycker att jag tycker du har lyckats hålla en bra balans mellan det du skiver som offentliga person och det du skriver om ditt privat liv, men jag förstår att du vill veta vilka som läser vad osv.Hoppas att jag får fortsätta läsa din blogg = ) =

Tack för att du finns Kim, du är en fantastisk person och kommer alltid vara min förebild.



Stor Kram

Christin =) =)



Tack för att du finns

2010-06-20 @ 16:30:35
Postat av: Jeanette

Halloj!

Här sitter en "liten" hobbytrummis på 19 år som, precis som Christin här ovan, följt dig sedan Friends-tiden. Den första låten jag lärde mig spela på trummor var faktiskt "Lyssna Till Ditt Hjärta". (Jag har aldrig gått någon musikskola så jag får väl lov att säga "med reservation för eventuella teknik-fel".)

Jag minns än idag glädjen jag kände i hela kroppen när jag upptäckte att du börjat blogga för ett par år sedan. Trots att det känns lite halvtråkigt så förstår och respekterar jag ditt val till fullo, det är också helt okej om du väljer att inte ge mig lösenordet. No hard feelings :)



Är det bara Edie-biten som kommer flytta eller hela bloggen?

Precis som andra skrivit före mig så gillar även jag denna blogg då den är naturlig och handlar om annat än bara klädbestyr och frukostvanor. Det har varit väldigt roligt att få läsa något vettigt om dagarna :)



Tack!

2010-06-20 @ 17:35:57
URL: http://intesomdom.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej jag heter emma och har följt dig sen friends tiden i stort sett. Beundrar dig så mycket som person. Skulle jättegärna villja fortsätta att följa dig även i fortsättning. Har varit på många konserter när du var med i friends. Var med på den sista på rondo / emma

2010-06-20 @ 17:39:49
Postat av: Vickan

Hej!



Jag vill gärna fortsätta följa ditt och Edies liv!

Har kommenterat förr och så har även du gjort i mon blogg.



Jag heter Vickan och fick mitt andra barn ungefär samtidigt som du fick Edie.

Jag gillar din blogg helt enkelt!



/Vickan



2010-06-20 @ 17:45:45
URL: http://vickanpalandet.blogspot.com
Postat av: Christin

Christin här igen som kommenterat ovan, tror att jag missade att skriva in min mailadress i min kommentar som jag skrev tidigare, så jag skickar en kommentar till med min mailadress försäkerhetskull ;);) // Christin

2010-06-20 @ 17:54:24
Postat av: Åsa

Hej Kim!



Åsa här. Jag har läst din blogg i nått år nu och följt med från den "gamla". Jag vill gärna följa dig och din verklighet med jobb, familj och livet. Hoppas jag får möjligheten att fortsätta följa er.



Stor söndagskram!!



Åsa

2010-06-20 @ 18:10:20
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej!

Är en Uddevallatjej på 34 år med en liten kille på 1 1/2 som följer din fina blogg om Edie! Fortsätter gärna följa er på er resa!

//Sofia

2010-06-20 @ 18:46:34
Postat av: Paula

Hejsan!



Paula från Ua här, spelade fotboll med dig.

Jag tycker det e kul o läsa om ditt liv som mamma, då jag återigen har skaffat barn. Har tvillingar som e lite mer än 1 1/2 år.

2010-06-20 @ 19:45:24
Postat av: Annika

Hej vän!

Jag vill gärna följa din blogg.

Kram

Annika

2010-06-20 @ 19:59:30
Postat av: Mona

Hej Kim och Eddie, jag är en tjej på 47 som har fölt ert halvår nu och skulle gärna fortsätta med det. Tycker du Kim sriver så härligt men tyvärr lite för sällan (HIHI) Om du undrar något om mig kan du gå in och läsa min blogg.

Ha det jätte bra

2010-06-20 @ 20:03:57
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: M.M

Hej Kim! Jag har följt din blogg sedan den gamla fanns och fastnade framförallt för din sunda inställning till dina "bonusbarn". Det har även varit fint att läsa om din resa fram till att lilla Edie föddes, och jag gillar ditt sätt att visa att du lever och är som de flesta...;-)Du verkar inte försköna verkligeten särskilt mycket och det är sådana bloggar som intresserar mig! Jag är en snart 39 årig trebarnsmamma (+2 nästan vuxna bonusbarn), som jobbar som socialpedagog i en liten undervisningsgrupp där vi har 8 platser för högstadieelever med psykosocial problematik, som det så fint heter...kort sagt: ungdomar som har haft det ganska tufft här i livet.

Jag har full förståelse att du inte lämnar ut din blogg till vem som helst och det är ju du som bestämmer om den så jag kan bara hoppas att jag får fortsätta att läsa.....ha det så gott hur det än blir och hoppas du/ni får en riktigt härlig sommar!

Kramar M

2010-06-20 @ 20:24:27
Postat av: Sussi

Hej Kim!

Jag har följt din blogg en tid och fått glädjen att ta del av en del av din "vardag". Jag/vi har tre barn över 20 som fortfarande bor hemma - p g a studier och arbetslöshet. Själv arbetar jag som "högstadielärare" på en skola i närheten där jag bor.

Hoppas att jag även i fortsättningen kan få ta del av "din" vardag - men har full förståelse om det inte blir så.

Vill du läsa det jag skriver (sporadiskt) i min blogg - maila mig så kommer adressen.



Tack för allt du delat med dig av!

Kram S

2010-06-20 @ 20:37:31
Postat av: Anette

Hej Kim & Edie!

Jag har följt dig sedan Friends tiden. Visserligen är jag 42 år och har barn som är 17 och 20, men hoppas att jag kan få fortsätta läsa och dig och din fina familj.



Kram Anette

2010-06-20 @ 21:09:57
Postat av: A

Jag är ego nog att redan utgå från att jag är inräknad.

2010-06-20 @ 21:18:55
Postat av: Marie

Hej Kim och Edie! Jag har följt dig länge här på bloggen men har aldrig riktigt vågat skriva till dig innan. Jag har själv två barn, en son på 2 år och en dotter som är född två veckor innan Edie. Jag skulle tycka det vore jätte roligt att få fortsätta följa dig och lilla Edie på era äventyr!



Kram Marie

2010-06-20 @ 21:19:53
Postat av: Jossan

Hej

Jag heter Josefin. Jag har tre barn, två flickor som är 8 & 4 1/2 och en son som är 2 1/2. Jag skrivit några gånger eftersom jag kännde igen mig så i det du skrev om hur det var att längta efter barn. Våran äldsta är adopterad och innan det så gjorde vi 3 provrörsbefruktningar.

Hoppas på att få fortsätta läsa din blogg.

Kram Jossan

2010-06-20 @ 21:37:30
Postat av: Camilla Stjärne

Hej igen Kim!

Det var verkligen roligt att träffa dig IRL igår :) Hoppas på att det blir fler gånger. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg!

Kramar från Camilla Stjärne

2010-06-20 @ 21:46:14
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: josefine pettersson

hej Kim:)

jag är en glad tjej som är 16 år gammal.jag bor på landet med min familj i ett litet gult hus.jag är en djur männsika.som älskar alla djur utom myggor:P jag var ett stort fan till friends när ni var ett band:)jag vill gänna läsa din blogg för att jag tycker ditt liv är intressant och det verkar hända mycket kul med din lilla flicka.



[email protected]



2010-06-20 @ 22:42:54
Postat av: V

Och jag hoppas och tror att jag

får följa med på Er resa.



Kram, V

2010-06-21 @ 00:58:18
Postat av: Mia

Vill självklart fortsätta både dig och lilla Edie :-) Det är underbart att få följa din vardag och Edies framsteg. Har inte uppdaterat min blogg på lääääänge tyvärr, varit fullt upp med annat. Men ska försöka att bättra mig. Min mailadress är [email protected]

Ha det gott, kram Mia!

2010-06-21 @ 06:31:58
URL: http://www.nogg.se/miapia73
Postat av: pia

Hej

Jag bor i Bahrain med min man sedan 1 1/2 år tillbaka. På dagarna så försöker jag sysselsätta mig så gott det går när mannen jobbar. En av dom saker jag verkligen tycker om att göra är att läsa din blogg. Mina barn är dock vuxna och bor i Sverige. Men jag gillar din blogg och tycker det är så kul att följa er familj och läsa om den kärlek som finns hos er. Hoppas jag får fortsätta med det. Mvh Pia

2010-06-21 @ 08:54:36
Postat av: Heléne

Hej.

Jag vill absolut fortsätta läsa om dig och ditt liv.

Har följt dig sen start och vill absolut inte missa godbitarna nu när Eddie börjar bli"stor"

kramar Heléne

2010-06-21 @ 09:31:53
Postat av: Sandra

Hej Kim!

Jag vill gärna följa bloggen, du skriver så bra och insperande inlägg :) Kram Sandra

2010-06-21 @ 10:42:28
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/
Postat av: Biggan

IIIIII. Hjälp. Hoppas att jag inte missat något nu. Har precis kommit hem från en liten tripp med husvagnen. Varit på Borås djurpark. Det gillade barnen. Men jag tycker så synd om djuren som måste vara instängda. De vet väl inget annat. Men ändå... Alla har rätt att födas fria. Både djur och människor. Nåväl. Förstår så väl att du inte vill lämna ut allt om ditt mysiga liv för alla med lillkickan. Men hoppas på att få hänga på. Jag är en fembarnsmamma med två prematurer på sladden. Jag hr en älskad make och en alldeles för stökig femma. Men älskar att läsa, gå i skogen och busa med gubben och mina små. Fan, lät som en kontaktannons :-) Det har varit tårdrypande och spännande att följa din resa från Friendstiden via boken och sen följa ditt och din familjs kämpande som sen utmynnade i den underbara glädjen med Edie. Men jag respekterar till fullo om du bara vill ha med dina närmaste vänner i bloggandet i framtiden. Ha det gott. Kramis.

2010-06-21 @ 10:58:58
URL: http://graamusen.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Hej! Jag fick barn en vecka efter dig, en liten Mio, och tycker att det är så roligt att följa din och Edies vardag! Jag vill gärna fortsätta att följa dig!

Kram Anna-Karin

2010-06-21 @ 11:00:16
URL: http://pyretmio.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Kim och Edie!

Jag vill väldigt gärna fortsätta följa er :-)

En 34-årig gift 2-barnsmamma (bustrollen är 3 & 6 år).



Kram Camilla

2010-06-21 @ 14:02:04
Postat av: Monica R

hej Kim, jag hoppas jag får följa med till nya bloggen, även om jag förstår om begränsar urvalet med..



Jag har följt dej sedan Friends-tiden och gillar dina kloka ord, du har båda fötterna på jorden och vettiga åsikter, det gillar jag:-)



Jag är 43 och bor själv med mina 3 älskade tonåringar.



kram Monica R

2010-06-21 @ 15:30:06
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Kim!

Åh, jag hoppas att jag får förtroendet att få fortsätta läsa din blogg. Jag är en 36-årig mamma boende i Uddevalla. Har läst din blogg sedan ganska lång tid tillbaka och jag är beroende! ;) Ditt sätt att se på saker och ting (som jag önskar att fler hade) och ditt underbara sätt att skriva på gör att denna blogg är den jag först besöker när jag startar datorn!



Ha en fin dag!

2010-06-21 @ 16:29:24
Postat av: Lisa

Hej!

Lisa 31 år från Uddevalla. Har följt din blogg sen nån gång i vintras. Tycker om ditt ärliga och öppna sätt att skriva. Hade försökt bli gravid ett tag när jag började läsa och jag fångades framförallt av din öppenhet kring just detta. Nu är jag gravid och vi väntar vårt första barn i början av december. Fortsätter gärna att följa dig, Edie och resten av familjen om jag får.

2010-06-21 @ 17:23:56
URL: http://lisalycken.blogspot.com
Postat av: Lisa

Min kram föll visst bort :)

Kram Lisa

2010-06-21 @ 17:26:01
Postat av: Anna

Här är Anna, 38 år och boendes i Partille. Har följt ditt bloggskrivande sedan tiden innan du blev gravid med Edie. Tycker om din blogg. Du verkar vara en härlig tjej och sen har du ju en liten härlig tjej också. :) Jag hade blivit glad om jag fick fortsätta titta in då och då och läsa din blogg.

2010-06-21 @ 18:17:38
Postat av: Hanna

Hej Kim! Blir alltid så glad när jag läser dina fina inlägg. Skulle hemskt gärna vilja fortsätta följa dig och ta del av dina kloka tankar. Kram och glad midsommar!



Hanna från Göteborg

2010-06-21 @ 19:26:39
Postat av: Jessica

Hej!

Jag läser din blogg med glädje, känner igen mig i mycket av det du skriver. Min yngsta tjej är född några dagar innan din stjärna, så det är kul att läsa om någon som ligger jämsides i bebislivet, så att säga...

Fortsätter gärna att läsa det du skriver, om jag får lov. //Jessica

Postat av: My

Hej!

Har följt din blogg från tiden för Edies födelse ungefär. Jag är själv hemma med Lille John som är 6 1/2 mån. Vill gärna fortsätta följa dina vardagsbetraktelser! Må så gott!

2010-06-21 @ 19:59:23
Postat av: Hanna

Hej!

Har följt din blogg några månader nu. Känner verkligen igen mig i mycket av det du skriver. Själv har jag två småttingar (varav en Eddie);)

Vore väldigt kul och få fortsätta följa din och lilla Edies vardag.

Ha en skön midsommar!

Kram/Hanna

2010-06-21 @ 20:33:17
Postat av: Annelie Andersson

Hej Kim!!!

Jag har följt din blogg sen du fick lilla Edie, anledningen till det är att du skriver så underbart, inga genvägar & du förfinar inte heller hur det är!! Vill jättegärna fortsätta följa dig & Edie, jag har själv två flickor, Hanna 4 år och Stina 10 månader!! Kram från Annelie i Uddevalla

2010-06-21 @ 21:19:53
Postat av: Anna

Hejsan! Jag har följt din blogg rätt länge nu. Gillar att läsa här för du skriver bra och verkar va en fin människa med jordnära värderingar =) Har inga kids själv, men läser ändå gärna om din sköna familj med goa barn i olika åldrar. Tycker det är så kul att ni funnit varandra så bra som "ny" familj, eller vad man ska kalla det.

Följer gärna med till nästa blogg om jag får. Man blir ju glad av att läsa dina inlägg ;)



Förstår att du vill ha lite koll på vilka som läser om ditt liv. Lycka till med nya bloggen!



Kram

Anna

2010-06-21 @ 22:10:18
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej! Brukar läsa din blogg, gillar den för att du verkar så ärlig och rak och för du skriver så fint om kärleken till din familj. Följer gärna med i fortsättningen också, hoppas jag får!

2010-06-21 @ 23:01:08
Postat av: annie

Å jag förstår dig Kim ! Man ska vara lite föriktig med foton och sånt ! Men jag önskar såklart få fortsätta följa din fina blogg ! Du inspirerar ! Kram från Annie en mamma i farsta

ps:glad midsommar Ds

2010-06-22 @ 06:21:40
URL: http://www.blogg.amelia.se/annie
Postat av: Julia

Hej! Hittade din blogg alldeles nyligen och skulle gärna fortsätta följa den. Jag fick själv en flicka den 17:e december, så det är roligt att läsa om bebisar som är lika gamla! :) Kram

2010-06-22 @ 09:30:06
URL: http://lillatyra.blogg.se/
Postat av: Josefina

Hej Kim! Jag har följt din blogg sen Edie föddes och tycker det är väldans intressant då jag själv har en dotter som just blev åtta månader. Vore kul att få fortsätta följa den :)

Kram!

2010-06-22 @ 10:12:06
URL: http://halksocka.blogspot.com/
Postat av: katta

Hejsan! Jag har följt din blogg länge och tycker den är rolig och mysig att läsa. Jag har en pojke som är 2 år och vill gärna läsa din nya blogg om jag får :-)

2010-06-22 @ 10:39:29
URL: http://kattalena.blogspot.com
Postat av: Nannis

Hej!

Om jag får hänger jag gärna med i din nya blogg (fast jag inte har barn Man kan gilla barn, fast man inte lyckats skaffa egna ;))

Östersundare, hund och kattägare, läsare och skrivare, flickvän och drömmare. That's me! Ha det gott Kim!

2010-06-22 @ 11:30:04
URL: http://nannis.blogg.se/
Postat av: Katarina Löfström

Hejsan !!!!

Jag harföljt din blogg som jag tycker e helt underbar att läsa....

Jag kommer från din hemstad Uddevalla å jag har en dotter som heter Julia som nu snart är 2 ½ år......vart har tiden tagit vägen? Jag skulle gärna vilja fortsätta att få följa din å Edies blogg !

Kramar från Katarina & Julia i Uddevalla

2010-06-22 @ 12:13:56
Postat av: Lotta

Hej Kim!

Jag skulle gärna fortsätta läsa din blogg. Min lilla tjej är också sex månader. Jag gillar din stil, att du liksom är så hejdlös samtidigt som du verkar ha så mycket hjärta. Och jag tycker att det är så härligt att du verkar låta Edie vara den hon är. Jag försöker själv tänka på att min tjej inte ska behöva bli en prinsessa, någon som alltid är fin och söt. Ja, söt är hon ju förstås, precis som din Edie, men att de får vara något annat också.



Kram

Lotta

2010-06-22 @ 13:19:51
URL: http://www.detsomarfint.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej!

Jag har inga småbarn alls. Min yngsta är 16 år. Men jag gillar att läsa om dig och de dina. Som någon skrev tidigare så gillar jag din inställning till dina bonusbarn. Den skulle fler ha.

Jag hoppas jag får följa med er.



/annica

2010-06-22 @ 17:22:30
URL: http://millansmatte.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej! Har följt din blogg en längre tid och tycker den är mycket bra! Du skriver om saker som känns vettigt och det känns äkta! Själv är jag en tjej i 23 årsåldern från västkusten som just nu pluggar, är intresserad av allt från psykologi till musik. Hoppas få fortsätta följa dig! Hoppas du och din familj får en underbar sommar.

2010-06-22 @ 22:09:53
Postat av: Tina, söderöver

Hej Kim!

Jag följer gärna om jag får.



Klokt av dig att sålla, man vet inte vem som finns därute och läser...



Spännande med ny blogg.Lycka till.

2010-06-22 @ 23:00:23
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se
Postat av: sara

hej Kim!



Jag är en tjej på 21 som bor i borlänge, är just nu arbetslös men försöker klara mig ändå. Har två brorsöner, en på 3 år och en liten plutt på 3 månader och dom är mitt liv!



tycker om att följa ditt och Edies liv :)



kram

2010-06-22 @ 23:56:58
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Annika Saari

Hejsan hej.... 45 år tjej som följt din blogg, även skrivit inlägg då å då. Har fått kämpa för att få mina barn som idag är 17 å 21 år gamla. Ingen självklarthet att bli gravid när man önskar.

men å andra sidan fick jag många år på mig att fundera på vilken sorts mamma jag ville vara, genom att betrakta och se hur föräldrar var runt omkring mig.

Är idag sjukpensionär efter en lång rad svåra sjukdomar och lever med ett neurologiskt funktionshinder.

Jag hoppas få följa med till din nya blogg.



Varm kram



2010-06-23 @ 13:03:32
URL: http://annikasaari.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Kim!



Jag har följt din blogg sen den startade och har följt din vardag med glädje och hoppas att jag får fortsätta med det.

Har även följt dig under Friends tiden då jag var ett stort fans till er.



Kram

2010-06-23 @ 14:25:42
Postat av: Skånetösen Linda

Hej du!

Jag hoppas att jag även i framtiden får lov att följa din blogg och vad som händer i ditt liv! Inklusive följa din underbara dotters utveckling. Följer din bogg eftersom du är en öppen och ärlig människa å verkar vara en skön person. Sedan är jag ett fan sedan många år tillbaka, på den tiden du var med i gruppen Friends.

Jag är en 21årig tjej från en liten ort i Skåne, Klippan.



Önskar dig och din familj allt gott!

Kramar

2010-06-23 @ 19:59:44
Postat av: Isabella

Hej Kim! Har följt din blogg ett bra tag tyvärr ha jag vart dålig på att kommentera! Förstår dej att du sätter den under lösen , men bli förståss glad om jag får fortsätta läsa din blogg! Jag har själv en 39 årig norrlansbrud med en liten kille på snart 11 månader , av min ålder så förstår du att det inte varit nån enkel resa att bli mamma! Hoppas jag få höra a dej!!Trevlig midsommar på dej å din familj!

2010-06-23 @ 22:20:51
Postat av: Stina

Hej hej!!

Är en västkust-tjej som gillar dig och din blogg! Jag är 23 år och har inga barn, men vill gärna ha!!Får jag så vill jag jätte gärna fortsätta att följa dig och din vardag =)

2010-06-24 @ 14:35:10
Postat av: emmy

hej kim. vill jätte gärna kunna läsa din nya blogg, har själv en pojk på 2 månader o vi kämpade i över två år innan vi blev gravida.



ha en bra midsommar!!



kuamar emmy

2010-06-24 @ 14:55:53
Postat av: Eveline

Hej Kim!

Jag har följt din blogg för att du sedan Friends-tiden har varit (och är) en stor förebild.

Tyvärr skriver jag inte längre i min blogg men jag länkar den ändå ifall du vill veta lite mer om mig.



Ha det toppen!



//Eveline

2010-06-24 @ 22:32:23
URL: http://evvelinus.blogg.se/
Postat av: Skrållan

Hoppas man får fortsätta läsa din nya blogg. Gillar din blogg för du verkar vara så "down to earth" och verkar skriva vad du tycker och tänker..=)

Själv är jag en tjej på 31 år. Har alltid predikat för alla att jag inte vill ha barn, men nu har jag börjat tänka om lite. Har inte velat säga det till nån och jag tror att de flesta skulle bli väldigt överraskade. Att skaffa barn verkar vara en sån fantastisk upplevelse och vill jag verkligen missa det? Jag tror inte det...

Trevlig midsommar önskar jag dig och din fina familj!

2010-06-25 @ 16:31:53
Postat av: kajsa

hej! jag vill jättegärna fortsätta följa din & eddies blogg. är 25 & har själv en dotter som är tio dagar yngre än din. känner igen mig mycket i det du skriver. förstår dig fullständigt ang bloggen! lägger inte upp några bilder av min dotter på ex fb av integritetsskäl.

2010-06-26 @ 09:40:19
Postat av: Maria

Självklart måste jag följa charmtrollet hon växer ju så det knakar !! Kram !

2010-06-27 @ 08:09:31
Postat av: Åsa

Jag skulle gärna vilja fortsaätta läsa om dig och ditt liv. Jag ser dig som en stark och vänlig person.

Trevlig sommar!

Kram

//Åsa

2010-06-27 @ 18:27:56
URL: http://asa7208.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej Kim! Brukar kika in på din blogg då och då, tycker du skriver bra och roligt och så är det kul att titta på alla fina bilder på dig och Edie. Jag känner dina kusiner Erica och Maria, Ericas sambo Anders är min morbror. Träffade dig en snabbis i höstas hos Maria när hon fyllde 35 och du sjöng på Mortens. Vore kul att kunna fortsätta att följa er. Ha det bra! Vänliga hälsningar Emelie

2010-06-29 @ 00:50:06
URL: http://emeliehjoberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej. Jag har inte kommenterat här så ofta. Men jag tittar in ibland och jag tycker att det är så skön stämning här. Jag känner igen mig i mycket du skriver.



Just nu sitter jag och lyssnar på barnsånger på Spotify. Och hittade din och Ninas underbara version av Trollmors vaggsång. Behöver jag säga att tårarna rinner... Riktig fulgråt ;-) Jag har blivit så blödig sedan min Sixten kom den 1 april... Jag trodde aldrig för min värld att det skulle vara så omvälvande.



Jag har en blogg där jag skriver om mitt liv och vår son. Vi bor i Stockholmstrakten och jag är mammaledig nu. Jag har alla bilder på honom bakom lösen, om det inte är sådana där bara ryggen syns...



Jag hoppas att jag får förtroendet att fortsätta läsa om dig.



Stor kram och trevlig sommar (det verkar som du har fullt upp vad jag kan se på tv-reklamen ;-)



//Sara

2010-06-29 @ 12:48:05
URL: http://eponymous.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej Kim!

Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg, som jag gjort länge nu. Har följt dig sedan Friends-tiden då jag och mitt fina gäng åkte land och rike runt för att se er spela! :)

Kram Malin

2010-06-29 @ 18:32:36
URL: http://malinne.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej Kim!

Jag är en tjej på 16 år som har följt dig sen Friends tiden, nu är det extra kul att läsa sedan Edie kom till världen, om er lilla familj! Kram och ha det bra!

2010-06-29 @ 23:46:33
Postat av: Frida

Hej hej, jag har följt dig sen Friends-tiden också. Älskade era spelningar på Örsåsa-Loge. Det är också kul att se att ni också är människor med vardaskul och bekymmer.



Själv är jag 30 i år och ska snart gifta mig, bor i Västerås.



Jag följer gärna med till din nya blogg.



Mvh Frida

2010-07-01 @ 09:08:42
URL: http://frida.intercorner.net/blogg
Postat av: Evelyn

Hejsan Kim!



Jag heter Evelyn och är 19 år gammal. Vill gärna fortsätta följa din blogg, för att jag liksom alla andra som besöker den (förhoppningsvis) tycker mycket om den. Den ger mig inspiration och självklart är det roligt att få en inblick i ditt liv. Du har hjälpt mig genom många svåra tider som liten utan att du vet om det, och det skulle vara skönt om det fick fortsätta vara så även nu när jag är lite äldre. :)



// Evelyn

2010-07-01 @ 16:55:24
URL: http://nevi.blogg.se/
Postat av: carro

har föjt din blogg sen du fick din dotter och vill gärna fortsätta att följa den

2010-07-03 @ 14:52:13
Postat av: Maria

Hej Kim!



Jag har följt din blogg sedan du blev mamma och tycker att du skriver bra. Blev själv mamma till Ville i oktober så det finns många tankar/känslor som känns bekanta! Därför vill jag gärna fortsätta följa din blogg!



Ha det gott!



Hälsningar Maria

2010-07-03 @ 22:10:21
URL: http://marrewestman.blogspot.com
Postat av: linda

men nej, vad är det jag ser, lösenordsskydda. Var på öppna förskolan i Tyresö för ett tag sen och det var en mamma där som frågade mig om jag simmade babysim med dig, ni hade visst pratat om det för ett tag sen, och jag kom ihåg då att du frågat mig och berättat samma sak för en himla massa månader sen! Iallafall, googlade lite för att se vem du var(har bott utomlands de senaste 5-6 åren så jag har ju missat mycket här hemma, var mamman på Öppna Förskolan som sa att du va kändis), Googlade ditt namn nu ikväll, ramlade över din blogg, och ja på den vägen är det. Och nu ser jag att du lösenordsskyddar den, hihi. Typiskt mig att ramla på en blogg som ska försvinna :)



Iallafall, nu svamlade jag en massa, skulle bara höra om allt var bra med dig och lillan, hoppas ni har en bra sommar. Vi kanske ses i poolen igen.



Linda och Tyra

2010-07-03 @ 22:16:29
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag vill gärna fortsätta följa din blogg. Har följt den nästan sen den startade så det skulle vara synd att sluta nu :(

2010-07-05 @ 09:32:45
Postat av: Kristine Zettergren

Hej!

Jag vill gäörna fortsätta läsa, om du vill förståss!

2010-07-05 @ 19:17:03
Postat av: CL

Hejsan! Jag vill gärna följa din blogg i fortsättningen. Min dotter är tre veckor äldre än din och även hon var inte så lätt "att få till".



Hoppas att ni mår bra i värmen!

2010-07-10 @ 22:39:38
Postat av: katrie mattsson

hejsan kim, vill jätte gärna fortsätta följa din blogg. Har följt dig i över två år nu =D Är själv 19 år och har precis gått ur gymnasiet.



Vet inte om du minns men min mormor ulla mattsson brukade vara en av dina dagmammor i uddevalla för x antal år sedan, hon hälsar =D

2010-07-21 @ 00:01:15
Postat av: Simone

F.d Västerskolelev, nu 4-barnsmamma, som gärna läser lite bloggar när tid finnes :)

Må så gott!!

2010-08-09 @ 21:40:47
Postat av: Maggie

Hej gumman, saknar att läsa om dig och din prinsessa. Helst av allt hade jag önskat att vi kunde ses och höras av oftare men du vet ju hur det är, tiden bara springer iväg. Hartänkt på det du sa om att boka en telefon tid, det kanske hade varit bra ha en stående tid så att vi kan uppdatera varandra. Jag skulle bli väldigt glad om jag kunde få fortsätta följa din blogg tills vi löst det där med telefonen. Många kramar Ludwig, Milla och Maggie.

2010-09-16 @ 21:56:02
Postat av: Malin Lindberg

Hej!



Vill gärna fortsätta läsa din blogg. Har läst den ända sen den starta. Har tre barn. Två pojkar (14år och 9 år) och sen fick vi en liten sladdis som blev 1år förra månaden. Är 36 år och bor i Hälsingland. Hoppas du skickar mig ditt lösenord så jag kan fortsätta läsa din blogg. Kram Malin

2010-10-05 @ 08:39:09
Postat av: Hannah

Är det för sent att få lösenordet nu? Skulle gärna vilja läsa iaf! Fick en inbjudan i somras men han inte aktivera den i tid :/

2010-12-30 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0