Trött

Jag är så trött efter nattens bravader. Vi somnade till slut. Edie sov på min arm hela natten och min nacke är stel men vad gör man inte?

SÅ ROLIGT att ni har skrivit vilka ni är!! Jag ska sätta mig i lugn och ro och läsa era kommentarer, era bloggar och bara GOTTA MIG I att ni följer mig och Edies kamp att lära känna varandra. Att ni finns och håller tummarna för oss. Ni gör skillnad, ska ni veta.

Annars har det inte hänt något speciellt, vad jag vet.


Vi får höras imorgon. Sov gott alla, det hoppas jag att jag också får göra.

Kommentarer
Postat av: Biggan

Här är en till som följer dig. Fembarnsmor från Jönköping. Har följt dig sen din bok kom ut. Tycker att du är världens bästa maskrosblomma. Eh lät inte så vackert. Men du har humor. Vet att du fattar. JAg önskar dig all världens goda nattsömn. För det är det du behöver just nu. Kraaam

2010-02-22 @ 23:08:49
URL: http://graamusen.blogspot.com
Postat av: madde

hej vännen.jag önskar att jag bodde närmare dig så jag fick en nära vän att umgås med.det känns så bra att lära känna dig o din blogg o din edie.kram <3

2010-02-23 @ 09:05:29
Postat av: isabella

Här ha du en 39 årig norrländska som gillar din blog och tittar in nån gång per dag!Fick min fösta barn en gosse i augusti förra året, av min ålder så förstå du nog att det inte vart nån enkel match att få barn,men tillslut lyckades vi!Visst är det härligt att få bli mamma?Jag njuter varje sekund!Sköt om dej!Kram från Umeå

2010-02-23 @ 13:45:54
Postat av: Anna J

Hej! Och stort grattis till underverket!

Tänkte oxå skriva vem jag är som tittar in här varje dag:)

Heter Anna, 40 år fyllda i jan, har 4 st söner mellan 18 år-5 år. Uppflyttad från Malmö till sthlm, pga kärleken:)

Du verkar vara en sund och trevlig tjej! Passa på att njut av den lilla, då tiden går så ofantligt fort. Även om det inte känns så när man har nattvak, och känner sig som tröttast. Kram!!

2010-02-23 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0