Då blir detta en träningsblogg. Också.

Hej alla och tack för era kommentarer! Då ska ni få följa mig i med och motgång under våren. Nu är jag ju ingen träningsmänniska och jag kommer gnälla, gny, fuska och kämpa. Men aldrig ljuga och göra mig bättre än vad jag är. Det måste gå. Jag vill vara frisk och detta är nödvändigt. Om någon kämpar med mig, dela med er! Jag kommer behöva er.

Lördag kväll: Schlager och äntligen mellanakt!

Men så fina, Glada Hudikteatern gjorde succé såklart. Men varför sjöng Måns? Överflödigt.

Nu: blocket och jakten på en ny byrå.

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: madde

hej vännen.tänk om jag hade den där viljan ändå.jag vill så gärna gå ner i vikt men hur??jag kommer läsa din blogg o följa dig.det lovar jag dig.kanske jag oxå kan börja.kram

2010-02-14 @ 08:57:19
Postat av: elise

alla har ju inte en pappa som är uppfinnarjocke, men det har jag - lucky me, så nu finns det skidspår på ett gärde upp vid mina farbröders ägor, minsann lagade han inte en skoter, kollade om den fungerade och VIPS!! fanns det ett 500m "långt" längdåkningsspår, som man kan åka hur många ggr eller få ggr man vill. Inhandlade ett par skidor till samuel och nu - fick jag ytterligare ett alternativ till att röra mig på.....om man struntar i hur kort det är - bestämmer sig för hur länga man vill träna...så är det inga gränser...plus att man samtidigt kan ha full koll på sin kronjuvel under tiden - lyxigt va!!! Kramar från oss!!!

2010-02-14 @ 09:42:50
Postat av: Budda

Hej Kim!

I dag blev det en promenad på 1 timme och 50 minuter. Känns i rygg och höfter.

Motion för mig är A och O. Viktigare än kosten. Jag får kämpa (men är inte så duktig) då jag har diabetes.



Kämpa på - jag är med dig.

Vi är många som peppar dig.:)



Från Tina, söderöver

2010-02-14 @ 17:43:02
URL: http://www.budda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0