Längtan

Just idag längtar jag extra mycket. Natten har varit tuff men underbar. Igår var jag och Anders ute och åt middag med en god vän så bebisen sov hela kvällen. Vanligtvis brukar det vara fullt hålligång från tio och framåt men icke igår. Så vad händer? Jo, i natt vaknade jag av ett fasligt studsande i magen:-) Lill*n hade full show. Det fick mig att tänka på när barnet är ute. Då har jag något på utsidan magen som skall tröstas, vaggas och pussas på.

Jag längtar.

Jättemycket.

Tänk att det är så lååååångt kvar.

Sätter in en fin bild på min brorsson Axel som jag kan titta på så länge. Visst är han så fin att man nästan dör?


Kommentarer
Postat av: Honungspojkens mamma

Grattis Kim på födelsedagen! Hoppas att både du och den lille i magen får en riktigt bra dag.



Och tack för att du skriver så fint om Honungspojken! (Jag försökte skriva en kommentar hos dig för länge sen på bloggfamiljen, men lyckades inte med inloggningen - lite enklare här...)



En stor kram från oss!

2009-11-01 @ 09:33:37
URL: http://honungspojken.blogspot.com/
Postat av: C

Grattis Kim på födelsedagen!

Hoppas du får en fin dag =)



Kram



2009-11-01 @ 11:46:35
Postat av: Isabel

Kul att du bloggar här igen...jag har inte sett till dig därav ingen handsprit men du kanske fått fatt i en nu?:-)



Mina kompisar var o kollade er lhg idag.....antar att det var er?



Angående det där barnmorskan sa.....



Tandvärk gör mer ont än förlossningsmärtor tycker jag....Katerina Janoch skriver i sin bok (den där tjocka boken om barn) om ngn slags metod hon lärt sig, att se smärtan som vågor...att visualisera. Kommer ej exakt ihåg men hört att många blivit hjälpta och det är en kravlös o naturlig metod. det och alla smärtlindrare gör att det funkar.



Ang att vänta m att åka in till förlossn. Vänta har jag aldrig gjort och det har varit bra iallafall för mig. Jag tyckte det var skönare att hänga på Sös än hemma men det är jag det! (Två barn har jag)



Grattis på födelsedagen



Ha det bäst!

2009-11-01 @ 21:47:26
Postat av: Jeanette

Grattis i efterskott!

Hoppas dagen var kanon!



Kram

2009-11-02 @ 10:49:08
URL: http://intesomdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0