Min gårdag och tillika födelsedag

Allvarligt talat, jag har världens finaste familj. Eftersom barnen var hos sin mamma så fick Anders själv fixa födelsedagsfrukosten. Jag låg i sängen och sov räv såklart. Anders hade, utan att jag märkt det, lyckats sätta en deg på lördagskvällen så på söndagmorgonen vankades det nybakta frukostfrallor. Asgott! Eftersom jag redan fått en cykel så förväntade jag mig ingenting men på brickan låg ett paket. Jag älskar paket! Det var en dvd, In treatment. Vi betade av två avsnitt samtidigt som vi åt och det var underbart. Tur att vi har två morgontrötta hundar som mer än gärna sover fram till lunch.

Vi tog en tur till Willys för att storhandla innan barnveckan började. Tusenlappar att tjäna!

På eftermiddagen gick jag och lade mig en stund. Efter en stund hörde jag tisslande och tasslande utanför dörren. Barnen hade kommit och nu började kalaset på allvar! Dörren till sovrummet öppnades och in kom hela familjen och sjöng för mig. Hampus hade köpt en underbar huvudkliare. Jonna och Lisen hade ett paket som jag skulle öppna i badrummet. När dörren till hallen öppnades såg det ut så här:


Spåren ledde in i badrummet där jag fick öppna mitt paket.


Ett paket med spagrejer från Lush!! Så de tappade upp ett bad till mig och slängde i badbomber och annat smarrigt. Det bästa av allt var att det ingick massage, peeling och servitrisen kom med tranbärsjuice med citron som jag smuttade på.



Peeling av svullna fötter utfört av Lisen.
Kolla vilken söt spapersonal!



Efter badet blev jag insmord från topp till tå. Mina leder som värkt hela dagen slappnade av och jag med. Efter en stund väcktes jag av Hampus som berättade att maten var klar.
Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Tjälknöl på älg och potatisgratäng, kantareller och brunsås.
Efterrätt: Snickerstårta.

Efter den middagen låg jag och pustade i soffan tills dess att det var dags att gå och lägga sig. En underbar, underbar födelsedag. Min bästa hittills.

Nästa år är vi sex i familjen. Min finaste present skall öppnas vid nyår:-)






Kommentarer
Postat av: V

Det ser alldeles fantastiskt ut Kim!

Vackra prinsessor och familj som

kan stava till feelgood!



Du är lyckligt lottad.



:)

2009-11-02 @ 17:22:20
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: M

Å vilken härlig present/överraskning :D

2009-11-02 @ 20:31:05
URL: http://subcutant.blogg.se/
Postat av: Vickan

Men åh,låter hur härligt som helst!

Alltid trevligt att bli lite ompysslad och bortskämd :-)

2009-11-02 @ 21:40:42
URL: http://vickanpalandet.blogspot.com
Postat av: babby

Mysig födelsedag! ! Grattis i efterskott! =)

2009-11-03 @ 11:48:09
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0