Vilken skrotdag

Idag har jag inte fått något vettigt gjort förutom storstädningen. Men det är bra nog, tycker jag. Ikväll ska vi ut en sväng på stan, det var inte igår. Vi ska träffa T och A över en dring i någon hotellbal. Jag gillar hotellbarer, det är lugnt och skön stämning. Helgen är blank som ett öppet hav. Det är ovant och jätteskönt.

Eftersom vi stambyter ska jag pallra mig ner i barackerna för att duscha. Ofräscht att dela badrum med grannarna. Känns integritetskränkande. För mig eller dem låter jag vara osagt.

Som ni märker är jag ganska tråkig just nu så jag stoppar här.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Kim! :-) Undrar om du skulle kunna ha en liten frågestund? I alla fall undrar jag, för jag har läst din självbiografi och den var ganska dyster och dominerad av elände, men ändå verkar du vara så pigg och glad och jättetrevlig i tillexempel Postkodmiljonären. Jag tror att du är trevlig och så, men är den bilden av Kim delvis fel och en mask? Kram Felicia

2009-03-08 @ 13:01:25
Postat av: J O A

Men hu vad jobbigt att behöva duscha i en barack! Hoppas arbetet går snabbt så ni får tillbaka ert hem :)

2009-03-09 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0