Underbara, lediga dag!

Imorgon jobbar jag och på måndag börjar skolan igen. Sedan är det fullt upp ända tills veckan efter midsommar då sommarkurserna tar slut. Så idag är min sista lediga dag på lääänge. Även om mina lördagar kommer att vara lediga så måste ändå skolarbeten skrivas och det måste pluggas inför prov. Men jag klagar inte, jag gillar det.

Har ni tänkt på hur mycket energi man lägger på att oroa sig för vad andra tycker? Kanske skulle man bli sur om man visste hur lite folk bryr sig egentligen. Idag tänker jag signalera oberoende. Kanske klä mig i rosa, fast jag hatar färgen.

Maggan Graaf var grym i Let´s Dance igår. Bra jobbat!


Kommentarer
Postat av: Tinglan

Äh, du är grym i rosa. Jag tror att du gillar den färgen i smyg ;-)

2009-01-10 @ 15:19:42
Postat av: Hélène

apropå det här att oroa sig för vad andra tycker....nyligen hade jag ångest i typ en vecka för något jag sagt till en kompis, när jag väl tog mod till mig och tog upp det med henne, så visade det sig att hon hade ägnat veckan åt att ha ångest över saker hon hade sagt till mig, och förstås inte blivit de minsta sårad av det jag sagt. Två tjejer, veckoångest x 2, helt i onödan! det får en onekligen att undra varför vi gör som vi gör....

2009-01-11 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0