Fredag igen

Nu är sportlovet snart slut och jag har varit allt annat än nyttig denna veckan. Familjen har fått gå först. Igår var vi på stan allihop, Hampus med. Han är inte helt nöjd med att behöva hänga en hel dag med oss andra. Jag minns själv hur det var när jag var tonåring. Familjen är tråkig och kompisarna allt. Så är det och så får det vara tills det går över. Det gör det väl förhoppningsvis. Eller?

Jag håller tummarna för att V och C:s första IVF- försök lyckas. Det vet vi på söndag. Fler regnbågsbarn åt världen!

Kommentarer
Postat av: Markattan

Ja de där tonåringarna, de kan de. Och söta är de för det mesta. Tur att han har dig som kommer ihåg hur det var.

Utmaningar tar man när man har tid, lust och ork.



Markattan, som fortfarande inte kan smälta att du har kort på en älva....

2009-02-27 @ 22:47:25
URL: http://markattans.blogg.se/
Postat av: Regnbågsfamilj

Håller med, fler regnbågsbarn åt världen!! Jag o min fru har bidragit med ett, världens charmigaste kille på 5 månader! Vi hoppas att vi får bidra med fler framöver, det tog dock tid innan han blev till (4 år) så vi tar inte fler barn för givet utan njuter så mycket vi kan av all glädje han skänker oss!

Tack för en bra blogg!

2009-03-03 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0