En ledig dag, den sista på lääääänge

Hallå allihop!

Vad roligt det är att ni lämnar kommentarer! Det känns som om jag har vänner som bryr sig om, fast jag aldrig träffat dem. Underbart!

Idag är jag ledig från min praktik. Här ska skrivas låtar, storstädas och gås långpromenader med hundarna. Jag jobbar 26 timmar i helgen så en ledig jag är mig väl unt, som mormor skulle sagt.

Jag har inte bitit på naglarna sedan vi läste om hygien i skolan. Hoppas att det håller i sig.

Igår var jag på middag och mina hundar var med. Idag är det de som verkar bakis, de är helt slut. Det måste vi göra om snart.

Hösten kommer bli extremt hektisk. Jag läser 300 poäng på en halv termin och har fem föreläsningar som skall hinnas med. Det kommer krävas disciplin och nolltolerans.

Huset på Singö är numera svart. Jag älskar det huset. Det är mitt.

Nu: ut med hundarna. Vi ska nog ta oss förbi Liselott och tigga till oss en kopp te.

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, hur kan finvovvarna vara trötta?! Jag vill minnas att de tog sig varsin lyxplats och vräkte ut sig under hela kvällen.

2008-09-18 @ 12:48:52
Postat av: Ohlsson

300 poäng?!

shit det var inte lite!

jag hoppas att det går bra för dig :)

ha de!

kramar

2008-09-18 @ 15:53:12
URL: http://ohlsson666.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så duktig Kim!

2008-09-18 @ 20:23:29
Postat av: kimpe

Du är alltid välkommen förbi mitt jobb, så kan du få en stor kopp te där med :o)

Jag lovar att du får rabatt.. Snygg tjej rabatt :)

2008-09-18 @ 21:03:04
URL: http://machofjolla.blogspot.com
Postat av: V i c k t o r i a

hu, det låter som mycket jobb.

ha en fin helg! jag tror att det

skulle bli fint väder.



hjärta, V

2008-09-18 @ 23:30:07
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0