Regnig förmiddag nära himlen

Vi bor högst upp i ett höghus. När jag tittar ut ser jag hela Stockholm för mina fötter. Det är riktigt molnigt idag. Trädtopparna skiftar i höstens alla nyanser och utsikten är som en tavla i ständig förändring. Mitt hem och min borg. Min familj och jag. Mina hundar. Mormors skåp i matrummet och hennes fotografi ovanför pianot i studion. En hall i ständigt kaos. Tusen skor, fotbollsskor i storlek 34 samsas med mannens stora kängor och mina Doc Martens. En miljon vantar som skriker efter sin andra part. Kaos är ordet.

Det gör ingenting.

Jag bor här.

Med världens finaste familj.

Kommentarer
Postat av: Vimmelmamman

Hej Kim

Tack vännen. Ja livet blev för jävligt. jobbar heltid mellan mina cellgitsbehandlingar och lämningar på dagis. Måste leva för Lennox skull. Hoppas vi ses snart i vimlet

Kram Lotta

2008-10-21 @ 10:36:20
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: elise

Va? Har ni plockat fram vantarna i stockholm...??? Skickar en varm kram från Elise och co!!!!!

2008-10-21 @ 19:37:29
Postat av: Annika

Åh, vad härligt det låter. Jag vill snart komma dit och sälla mina skor till de tusen andra paren på hallmattan, äta kycklinggryta, dricka ofantliga mängder vin och hångla med hundarna.

Kram

2008-10-21 @ 20:50:54
Postat av: kim

inga vantar framplockade. de är kvar från förra året. så lever vi....

2008-10-22 @ 08:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0