Lördagskväll

Typiskt, den nya adventsstjärnan som var så billig visade sig vara gjord av silkespapper, typ. Den gick i tusen bitar innan jag ens fått upp den. Om något verkar vara för bra för att vara sant är det oftast det, också.

Jag storstädade förut tillsammans med Tracy Chapman. Hennes Fast Car är så himla bra.

Jag gjorde misstaget att fråga barnen vad de ville ha till middag. Det slutade med att jag stod i hallen och skrek:

Enas nu för helvete innan jag skiter i alltihop och bestämmer själv! Premenstruella hurmörsvängningar är ingenting jämfört med hur det blir när mensen väl sätter igång. Vad har hänt? Nåväl, de bestämde sig till slut. Fiskpinnar, hur roligt är det en lördagskväll?

Imorgon kommer taxin tjugo i fem. Det blir en låååååååång dag.

Grattis på nioårsdagen, för dig det berör. Skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Den det berör

Hurra! Du, jag, vi har överlevt ännu ett år!

2008-11-29 @ 19:55:23
Postat av: Åsa

Tack för att du ändrade dig och bloggar igen.

Kram

Åsa

2008-11-30 @ 23:57:45
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Thorlake

You get what you pay for.

En annan gammal sanning som gör sig påmind. :)

2008-12-01 @ 15:17:16
Postat av: Fia

Det är hopplöst med de stora, vackra adventsstjärnorna som är silkestunna och ger ett supervackert ljus, för så fort man bara snuddar det tunna papperet faller hela stjärnan ihop.

2008-12-01 @ 20:10:53
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0