Måndagsångest

Ziggy har skadat tassen. Han skar sig på en sten när han lekte på Singö. Imorse slickade han upp såret och när vi var ute i parken sprang han in i en stolpe och fick hjärnskakning. Han är helt slö och alldeles frånvarande, den stackars kraken. Jag mär skitdåligt när Ziggy har ont. Hela min värld skakas om.

Jag fick världens gulligaste present häromdagen. Ett glassogram. Jag ska spara glassen till något speciellt tillfälle. Det har inte kommit än... Sådana fina gåvor kan man inte bara slösa bort.

Nu ska jag börja läsa GW Perssons " Samhällsbärarna" efter ett tips från världens finaste klasskamrat, Josef.

En kopp te, två varma hundar- en ledsen dock- och en bra bok.

Imorgon väntar religionsbetyget. Om jag får ett Vg måste jag tenta av kursen. Är det någon som vet hur det går till?


Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr har jag inte någon aning om hur det går till.
Men jag ska hålla min tummar hårt hårt för dig, och hoppas på att du får ett glädjande MVG. Ibland kan förväntade VG bli MVG då lärarna faktiskt ska bedöma en helhet, inte bara proven.
Kram! *tummarna hålls*

2008-05-27 @ 09:02:59
Postat av: Zhandra

Stackars lilla Ziggy då! Hoppas att det går bra på provet.

2008-05-27 @ 16:43:06
Postat av: Anna

Hoppas Hoppas att du, mot din förmodan, lyckades få ett MVG i religion. Jag har tänkt på dig massor med gånger idag.
Och Ziggy har jag också tänkt på ..Stackars liten!

2008-05-27 @ 20:21:38
Postat av: Annah

MEN va härligt o höra att d inte bara e jag som blir som en hönsmamma när d händer nåt me "mitt lilla håriga barn"! *skrattar* hoppas allt e bra me dig! =)

2008-05-29 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0