Måndag

Igår var jag i Värnamo med Postkodlotteriet. Vi delade ut över 52 miljoner. Det är helt sjukt, vilket roligt jobb jag har! På lördagen passade jag på att dra på mig en låsning mellan 3:e och 4:e kotan. Lusse lyfte luren till hotellägaren och fixade fram en massör på en timme! På lördag kväll! Hon är helt fantastisk.

Det är så roligt att jobba med människor man tycker genuint mycket om. Jag är lyckligt lottad.

Igår fick min fina Sara en Leon. Jag är så glad för hennes och Roberts skull.

Dessutom blir det utomlands på midsommar. I like. I like a lot.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Måste bara få säga hur super bra bok du skrivit! Tack för den.Detta med depression och panikångest behöver få belysas mer och likaså olika sexuella läggningar.

2008-05-12 @ 17:31:23
Postat av: Sara

Tack Kim!
Tänker på dig. Leon längtar efter att få träffa dig.
Kram :-)

2008-05-16 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0