harmoni

Ligger i sängen och kollar på tv och slösurfar samtidigt. Är för en gångs skull ledig och utan dåligt samvete. Imorgon sticker jag och Anders ut till Singö, själva utan några barn. Vi ska fixa plintar som stagar upp huset. På lördagkvällen ska vi hem till två vänner och kolla på schlagern. På tisdag får jag mitt religionsbetyg. På torsdag början min sommarkurs. Matte B på fyra veckor. Sedan är det semester. Fyra långa härliga veckor.

Det bästa jag har gjort på riktigt länge var att börja plugga.

Stunder av stillhet är ovärdeliga.

Kommentarer
Postat av: V

Det låter som om att du har det fint, K.

Det gläder mig.

Kram, V

2008-05-22 @ 22:45:14
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: P

Det later som du har det fint, K...

Kram, P

2008-05-22 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0