Stolt storasyster

Ljungskile vann med 1- 0!!!

Säg hej till min lillebror Andreas!

image54

Kommentarer
Postat av: Ohlsson

Det är verkligen ett under att dom vann med tanke på det usla spelet...fast iof spelade Elfsborg inte heller så bra..

2008-04-18 @ 08:53:35
URL: http://ohlsson666.blogg.se
Postat av: Annika

Klart man säger, Hej Andreas.....å grattis till segern.....
Segrar är alltid trevliga, för mig är de som jag vinner över mig själv å min ångest trevligast.
Och idag har jag en sån segerviss dag....för första gången på länge vaknade jag och kände....vilken underbar dag jag har framför mig och jag mår BRA !!!
Nästan värt att fira på något vis :-)
Hej då!

2008-04-18 @ 09:06:20
Postat av: Jenny

Grattis! Roligt att se att det gått bra för din bror!

Har precis läst klart din bok som jag för stunden är helt uppfylld av. Det känns som om du suttit bredvid mig här i soffan och läst för mig och visat bilder ur ditt fotoalbum. Jag har både skrattat och gråtit så nu känns det som om jag vill ge dig en stor kram!

Hoppas det går bra med studier och allt annat du tar dig för i livet det är du verkligen värd!

Varm kram från mig

2008-04-18 @ 13:13:26
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Aquelina

Hej Kim!
Fick för mig att googla på dig efter vårat hundmöte, för att se vad du har haft för dig, och hittade denna blogg.
Ville bara säga att jag tycker du är en underbar förebild. Du är en av få som varit i kändis-universum, mått dåligt och bearbetat utan att bli en sån "jag vet bäst om livets sorger och jag talar gärna ut för svenska folket". Jag respekterar det så oerhört mycket och tycker det är coolt!
Du verkar ha båda fötterna på jorden.
Vi ses på religionen.
Många kramar
/Aquelina

2008-04-24 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0